Snart julegavetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

pernille.23

mille er ca 17 mdr til jul, og vi ved ikke helt hvad hun skal have endnu.. overvejer lidt nogle flere bobles dyr og nogle biler(hun er helt vild med biler)

sidste år gav hun bedsterne et maleri med hånd og fod aftryk,og en 3d hånd i gips.. kunne self ikke finde et billed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Fenja09

chicka23 skriver:

1000 tak 

Selv tak

Anmeld

12. oktober 2012

chicka23

Fenja09 skriver:

Selv tak

Så er der bestilt 3 kalendere til bedsternes julegave fra basse til kun 119 kr  (Porto er dog lidt krydret. 77 kr) 

men igen tusind tak for tippet. De skal nok falde i god jord 

Anmeld

13. oktober 2012

Fenja09

chicka23 skriver:

Så er der bestilt 3 kalendere til bedsternes julegave fra basse til kun 119 kr  (Porto er dog lidt krydret. 77 kr) 

Nå det var godt, så er der nogle julegaver mindre at tænke på

Og ja deres porto er næsten dyrere end det de sælger derinde. Det er noget med at vil man have det man bestiller inden for 7 dage så koster det over 200 kr. Helt åndssvagt!

Godt du kunne bruge tippet!

/Fenja

Anmeld

13. oktober 2012

Den lykkelige

MIn datter er også 1,5 år..
Hun ELSKER sit legekøkken, legemad og kaffe stel osv.. hun kan få timer til at gå med at servere "fantasi" mad til os og skære ting ud med hendes plastik kniv..
Derudover elsker hun at tegne og klippe (med børne saks altså )
Hun leger også en del med sine dukker, dukkevogn, putter dem osv..
Så du kunne skrive nogle af de ting på som ønsker? Hvis hun ikke har det?
I julegave til bedsterne får de et billed af hende der bliver taget i dagplejen.. derudover nogle glas med hjemmebag i og hvor hun har tegnet på..

Anmeld

13. oktober 2012

Pige2009

Smilendesussi skriver:

Hej.

Liva bliver 1½ år i denne måned og jeg søger nogle gode ideer til hendes ønskeseddel. Så sig endelig til, hvad jeres 1½ årige-2årige godt kan lide at lege med. Hun er helt vild med bøger, så det kommer i hvert fald på

Og hvad med gaver fra Liva til bedsterne? Sidste år fik de en musemåtte med et billede, så gaven kunne selvfølgelig være et nyt billede, men jeg vil gerne finde på noget nyt, der ikke er vanvittig dyrt.

Glæder mig til at høre nogle forslag

Sidste år var Laura lige fyldt 2 år til jul og jeg købte nogle store flotte julekugler til juletræet i rød også lavede vi Lauras håndaftryk på 

Anmeld

13. oktober 2012

Pige2009

chicka23 skriver:

Har du bestilt på vistaprint?

Anmeld

14. oktober 2012

Smilendesussi

Super dejligt med alle de gode forslag, tak for det 

Anmeld

14. oktober 2012

Benjamins'mor

Benjamin bliver 2 år til januar.
Til hans oldemor og oldefar køber vi et lærred og lader ham slå sig løs med noget maling.

Du kunne evt ønske:
Dukke.
Tøj til dukke.
Dukkevogn.
Tøj.
Rubens dukke baby/barn.
Legekøkken.
Legemad.
Løbe cykel.

Anmeld

15. oktober 2012

chicka23

Baagøe skriver:

Har du bestilt på vistaprint?

Ja det har jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.