Anonym skriver:
Vi har en datter på 15 mdr. og jeg vil rigtig gerne have nr 2. Vi har aftalt at vi vil prøve når vores datter bliver 2 år, hvilket jeg har accepteret.
Men hver gang jeg brokker mig over at jeg synes det er lidt hårdt med vores datter, siger min kæreste hele tiden, at det jo ikke bliver nemmere med 2 børn..... Hvor vil han hen med det??? Jeg ved da udemærket godt at det bliver pisse hårdt, men må man ikke have lov at brokke sig lidt, når man synes det er hårdt??? Skal alting kun tænkes oppe i ens hovede... Må man ikke sige det højt???
Åhh... hvor kan det pisse mig af, men han synes jeg er belastende at høre på 
Ved ikke hvor jeg ville hen med det... Ville nok bare have luft 
Brokker han sig aldrig over sit arbejde, bilen eller andre ting han har anskaffet sig, som han gerne ville have, men som kan drille??
Man skal da have lov at fortælle, at man har haft en dum oplevelse eller dag.
Jeg elsker mine børn, men der var da dage, hvor jeg havde lyst til at arkivere dem lodret 
Der kan også være dage, hvor jeg har lyst til at gøre det samme med manden LOL
Nu skal jeg selvfølgelig ikke have hverken flere mænd eller flere børn, men princippet er det samme. Man har lov til at lufte ud i sine følelser og dele tingene...det er jo derfor man har har hinanden, og det kan du jo roligt sige til ham.

Kærligst
Sussie
Anmeld