Det pisser mig af!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Mother-love

Jeg tror heller ikke din kæreste er klar på nr to. Jeg kan sagtens forstå dig jeg står selv lidt i samme situation at jeg gerne vil have en mere når isabella er 2 (hun er 16 mdr nu) min kæreste er heller ikke så hookt på det. Men det skyldes at han har pstd og jeg har piskesmæld. Så vi er ret hårdt ramt i forvejen. Men jeg har valgt at acceptere at vi venter da jeg også får medicin. Og hvis isabella bliver 3 eller 4 så går det nok. Det vigtigste er at vi fungere herhjemme. Og jeg ønsker jo også mine børn skal have glæde af hinanden. Men samtidig tænker jeg også at får jeg en dreng næste gang ved jeg jo heller ikke hvor meget glæde de alligevel ville få af hinanden.
Self skal man have lov til at bande det hele langt væk nogen gange. For det er sgu ikke en dans på roser at have børn. Men det hele skal også passe sammen. For vi tænker også meget på hva nu hvis den næste har kolik eller lign. Så ville det være bedre at isabella var ældre så man kunne snakke med hende o. Hvorfor mor ikke lige har tid til et eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nu ved jeg jo heller ikke hvor gammel du er men tror du gerne vil have en i den nærmeste fremtid måske har han brug for en først om 1-5år først, man skal jo også lytte på de kære mænd ind imellem

Jeg er 26 år og vi har været kærester i over 8 år

Han synes ikke det gør noget at der er 5 års forskel, men der er vi ikke enige... Jeg har en bror der er 5 år ældre og det er først nu her jeg har et nært forhold til min bror pga. aldersforskellen... Og det ønsker jeg ikke for vores børn.

Anmeld

11. oktober 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg er 26 år og vi har været kærester i over 8 år

Han synes ikke det gør noget at der er 5 års forskel, men der er vi ikke enige... Jeg har en bror der er 5 år ældre og det er først nu her jeg har et nært forhold til min bror pga. aldersforskellen... Og det ønsker jeg ikke for vores børn.

jaaa men det er jo ikke godt for, du får jo ikke flere når din mand/kæreste ikke ønsker det nu tror det er noget i skal snakke om, og bare fordi det ikke gik med dig og dine brødre jamen så kan det jo godt være jeres børn for stor glæde af hinanden måske ikke som helt små men senere.... jeg har 4-6år mellem mine søskende og det er super ...

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Vi har en datter på 15 mdr. og jeg vil rigtig gerne have nr 2. Vi har aftalt at vi vil prøve når vores datter bliver 2 år, hvilket jeg har accepteret.

Men hver gang jeg brokker mig over at jeg synes det er lidt hårdt med vores datter, siger min kæreste hele tiden, at det jo ikke bliver nemmere med 2 børn..... Hvor vil han hen med det??? Jeg ved da udemærket godt at det bliver pisse hårdt, men må man ikke have lov at brokke sig lidt, når man synes det er hårdt??? Skal alting kun tænkes oppe i ens hovede... Må man ikke sige det højt???

Åhh... hvor kan det pisse mig af, men han synes jeg er belastende at høre på

Ved ikke hvor jeg ville hen med det... Ville nok bare have luft

Brokker han sig aldrig over sit arbejde, bilen eller andre ting han har anskaffet sig, som han gerne ville have, men som kan drille??

Man skal da have lov at fortælle, at man har haft en dum oplevelse eller dag.

Jeg elsker mine børn, men der var da dage, hvor jeg havde lyst til at arkivere dem lodret
Der kan også være dage, hvor jeg har lyst til at gøre det samme med manden LOL

Nu skal jeg selvfølgelig ikke have hverken flere mænd eller flere børn, men princippet er det samme. Man har lov til at lufte ud i sine følelser og dele tingene...det er jo derfor man har har hinanden, og det kan du jo roligt sige til ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg tror heller ikke din kæreste er klar på nr to. Jeg kan sagtens forstå dig jeg står selv lidt i samme situation at jeg gerne vil have en mere når isabella er 2 (hun er 16 mdr nu) min kæreste er heller ikke så hookt på det. Men det skyldes at han har pstd og jeg har piskesmæld. Så vi er ret hårdt ramt i forvejen. Men jeg har valgt at acceptere at vi venter da jeg også får medicin. Og hvis isabella bliver 3 eller 4 så går det nok. Det vigtigste er at vi fungere herhjemme. Og jeg ønsker jo også mine børn skal have glæde af hinanden. Men samtidig tænker jeg også at får jeg en dreng næste gang ved jeg jo heller ikke hvor meget glæde de alligevel ville få af hinanden.
Self skal man have lov til at bande det hele langt væk nogen gange. For det er sgu ikke en dans på roser at have børn. Men det hele skal også passe sammen. For vi tænker også meget på hva nu hvis den næste har kolik eller lign. Så ville det være bedre at isabella var ældre så man kunne snakke med hende o. Hvorfor mor ikke lige har tid til et eller andet.

Du har nok ret i det du skriver...
Min puha, jeg synes det er hårdt når det er nu jeg er helt skruk, men samtidig synes jeg at nogle dage er mega hårde med 1 barn... Og det er nok det der skræmmer ham....

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Brokker han sig aldrig over sit arbejde, bilen eller andre ting han har anskaffet sig, som han gerne ville have, men som kan drille??

Man skal da have lov at fortælle, at man har haft en dum oplevelse eller dag.

Jeg elsker mine børn, men der var da dage, hvor jeg havde lyst til at arkivere dem lodret
Der kan også være dage, hvor jeg har lyst til at gøre det samme med manden LOL

Nu skal jeg selvfølgelig ikke have hverken flere mænd eller flere børn, men princippet er det samme. Man har lov til at lufte ud i sine følelser og dele tingene...det er jo derfor man har har hinanden, og det kan du jo roligt sige til ham.

Kærligst
Sussie

Det var lige det jeg havde brug for at høre....

Det er faktisk sjældent jeg høre ham brokke sig, men han lukker ind imellem af for føelser....

Men JEG kan ikke bare lukke af gå lade som ingenting, når jeg nu synes det er MEGA hårdt....

Men ja, som andre skriver så siger han det fordi han endnu ikke er klar til nr 2 som jeg godt ved... Det piner mig bare...

Anmeld

11. oktober 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Du har nok ret i det du skriver...
Min puha, jeg synes det er hårdt når det er nu jeg er helt skruk, men samtidig synes jeg at nogle dage er mega hårde med 1 barn... Og det er nok det der skræmmer ham....

Jeg er også selv sindsygt skruk. Og har to veninder der lige har født og det gør det sgu ikke nemmere hehehe.

Men jeg har accepteret og sagt tilmig selv at jeg elsker min kæreste for højt til at presse ham. For jeg ved joogså at får vi et barn mere lidt imod hans vilje jamen så chancen for at man går fra hinanden er jostørre. Og jeg vil da hellere vente et par år på han er klar og så blive sammen som en lille familie.frem for at risikere at ståalene med to. For det tror jeg langt fra er nemt.

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaa men det er jo ikke godt for, du får jo ikke flere når din mand/kæreste ikke ønsker det nu tror det er noget i skal snakke om, og bare fordi det ikke gik med dig og dine brødre jamen så kan det jo godt være jeres børn for stor glæde af hinanden måske ikke som helt små men senere.... jeg har 4-6år mellem mine søskende og det er super ...

Ja det er jo ikke til at vide hvilket forhold ens børn får til hinanden

Anmeld

11. oktober 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja det er jo ikke til at vide hvilket forhold ens børn får til hinanden

nemlig...

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg er også selv sindsygt skruk. Og har to veninder der lige har født og det gør det sgu ikke nemmere hehehe.

Men jeg har accepteret og sagt tilmig selv at jeg elsker min kæreste for højt til at presse ham. For jeg ved joogså at får vi et barn mere lidt imod hans vilje jamen så chancen for at man går fra hinanden er jostørre. Og jeg vil da hellere vente et par år på han er klar og så blive sammen som en lille familie.frem for at risikere at ståalene med to. For det tror jeg langt fra er nemt.

Du har SÅ ret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.