Det pisser mig af!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.365 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vi har en datter på 15 mdr. og jeg vil rigtig gerne have nr 2. Vi har aftalt at vi vil prøve når vores datter bliver 2 år, hvilket jeg har accepteret.

Men hver gang jeg brokker mig over at jeg synes det er lidt hårdt med vores datter, siger min kæreste hele tiden, at det jo ikke bliver nemmere med 2 børn..... Hvor vil han hen med det??? Jeg ved da udemærket godt at det bliver pisse hårdt, men må man ikke have lov at brokke sig lidt, når man synes det er hårdt??? Skal alting kun tænkes oppe i ens hovede... Må man ikke sige det højt???

Åhh... hvor kan det pisse mig af, men han synes jeg er belastende at høre på

Ved ikke hvor jeg ville hen med det... Ville nok bare have luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

B&J

du skal da fortælle ham hvor træls det er når han siger det og hvor ked af det du bliver

og fortæl ham han måske kan gøre lidt med jeres barn ind imellem

Anmeld

11. oktober 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Vi har en datter på 15 mdr. og jeg vil rigtig gerne have nr 2. Vi har aftalt at vi vil prøve når vores datter bliver 2 år, hvilket jeg har accepteret.

Men hver gang jeg brokker mig over at jeg synes det er lidt hårdt med vores datter, siger min kæreste hele tiden, at det jo ikke bliver nemmere med 2 børn..... Hvor vil han hen med det??? Jeg ved da udemærket godt at det bliver pisse hårdt, men må man ikke have lov at brokke sig lidt, når man synes det er hårdt??? Skal alting kun tænkes oppe i ens hovede... Må man ikke sige det højt???

Jeg tror måske, det kunne lyde som om, at din kæreste er knap så hooked på, at få nummer to nu.....??? Det lyder som en formanende kommentar til dig, når du brokker dig over jeres datter..... altså som om han vil pointere noget overfor dig... måske I skal have en snak igen, omkring om I begge gerne vil have nummer to nu...?

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

det ku måske godt lyde som om din kæreste ikke er heeelt klar  til at få nr 2

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

STN skriver:

Jeg tror måske, det kunne lyde som om, at din kæreste er knap så hooked på, at få nummer to nu.....??? Det lyder som en formanende kommentar til dig, når du brokker dig over jeres datter..... altså som om han vil pointere noget overfor dig... måske I skal have en snak igen, omkring om I begge gerne vil have nummer to nu...?

Han siger også selv at hvis jeg spurgte ham nu, ville han sige nej til flere børn, men han kan ikke sige hvordan han har det når hun bliver lidt ældre...

Jeg vil bare så gerne have 2 børn forholdsvis tæt på hinanden, men man skal jo også være to om beslutningen... 3 års forskel ville være max for mig....

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du skal da fortælle ham hvor træls det er når han siger det og hvor ked af det du bliver

og fortæl ham han måske kan gøre lidt med jeres barn ind imellem

Tak for

Jeg har også fortalt ham at jeg bliver ked af det når han siger det sådan. Men han er ikke klar til 2 nu... Tror han prøver at dysse mine ringende æggestokke ved at fortælle det hele tiden...

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det ku måske godt lyde som om din kæreste ikke er heeelt klar  til at få nr 2

Det siger han også han heller ikke er nu... Men derfor skal han da ikke sige sådan hele tiden... Man har vel lov til at sige det man tænker... Ellers ville mit hovede eksploderer...

Anmeld

11. oktober 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak for

Jeg har også fortalt ham at jeg bliver ked af det når han siger det sådan. Men han er ikke klar til 2 nu... Tror han prøver at dysse mine ringende æggestokke ved at fortælle det hele tiden...

så kan være du skal fortælle ham han så længe han ikke er klar jamen så bliver der ingen nr 2

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

så kan være du skal fortælle ham han så længe han ikke er klar jamen så bliver der ingen nr 2

Puha... så tror jeg bare han vil sige at vi ikke skulle have flere...
For lige nu har han i hvert fald nok i hende og synes ikke vi behøves flere

Anmeld

11. oktober 2012

B&J

Anonym skriver:

Puha... så tror jeg bare han vil sige at vi ikke skulle have flere...
For lige nu har han i hvert fald nok i hende og synes ikke vi behøves flere

nu ved jeg jo heller ikke hvor gammel du er men tror du gerne vil have en i den nærmeste fremtid måske har han brug for en først om 1-5år først, man skal jo også lytte på de kære mænd ind imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.