Sort arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er din holdning til sort arbejde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.770 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Uddyb gerne, det er jo en udbredt tendens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Zelinasmor

Anonym skriver:

Det kommer an på hvad omfang vi snakker om.

Hvis det er småting som at hjælpe med at male en gang i mellem, passe børn osv kan jeg virkelig ikke se problemet i det. 

Men har man et fast job hvor det er sort arbejde synes jeg så det er et problem. 

Anmeld

11. oktober 2012

Kofoed.

Kommer helt an på størrelsen arbejdet lyder på, er det bare male et rum for et familie medlem og for kaffe og kage for det, men er det bygge et hus i weekenden sammen med resten af arbejds pladsen og for penge for det... Ja, så synes jeg ikke det er i orden.

Anmeld

11. oktober 2012

Kofoed.

xoxotasha skriver:

Hvis det er småting som at hjælpe med at male en gang i mellem, passe børn osv kan jeg virkelig ikke se problemet i det. 

Men har man et fast job hvor det er sort arbejde synes jeg så det er et problem. 

Ha ha, vi er vist enige

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Hvorfor er det ene ok, men ikke det andet? Det tror jeg lige at jeg skal have forklaret

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Kommer helt an på størrelsen arbejdet lyder på, er det bare male et rum for et familie medlem og for kaffe og kage for det, men er det bygge et hus i weekenden sammen med resten af arbejds pladsen og for penge for det... Ja, så synes jeg ikke det er i orden.

Det vil jeg så ikke kalde sort arbejde, men en venne/familietjeneste

Anmeld

11. oktober 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Jeg synes det er helt ok. Kan sq godt forstå folk der vælger og lave sort arbejde!

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg kan ikke stemme på en af de to muligheder!

det kommer i mine øjne helt an på omfanget!

fx fik jeg 200kr af min farmor for at gøre hendes køkken rent - det synes jeg ikke  er dybt uacceptabelt, selvom det i bund og grund jo er sort arbejde..

men folk der inkassere fx KH og ved siden af tjener flere tusind kr pr måned ved sort arbejde (kender jeg flere der gør) DET synes jeg er dybt uacceptabelt!

Anmeld

11. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har stemt blank, da fx børnepasning og rengøring er ok i mine øjne- men det skal ikke være for at have fuldtidsarbejde, når man er  på overførelsesydelser. 

Anmeld

11. oktober 2012

TaAsJu

Syntes der skulle have vært flere valgmuligheder.. Men som flere skriver er det ikke i orden hvis de er på dagpenge/kontanthjælp også har et "fuldtid" job ved siden af.. Men betegner heller ikke venne tjenster som sort arbejde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.