Så fik jeg endelig taget mig sammen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Jah, det er lidt "on/off", men følger dog stadig med.. haha,, man er dog afhængig.

Ja, er nok gået lidt agurk med græskarrene fordi jeg kunne få "3 for en 10'er".

Tillykke med/til dine forældre. 25 år.. det er stort.

Jeg ser lige om jeg kan få taget nogen billeder her i aften inden det bliver alt for mørkt, ellers kommer de i morgen, har dog stadig ikke fået lavet hverken trøje eller sko. hehe

har ikke vist den på face, men derfor må du nu gerne finde mig alligevel. Kunne være hyggeligt. Sheila Louise Anglada. thats me.

Øv jeg kan slet ikke finde dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Øv jeg kan slet ikke finde dig

Det forstår jeg ikke. Hvad hedder du? så finder jeg dig.

Anmeld

23. oktober 2012

Nettemor

Det forstår jeg ikke. Hvad hedder du? så finder jeg dig.

Annette Lyngsø (og et par mellem navne men tror ikke de er nødvendige for at finde mig ) Mit profil billed er et billed af mig og Sebastian som ser tegnet ud

Anmeld

23. oktober 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Annette Lyngsø (og et par mellem navne men tror ikke de er nødvendige for at finde mig ) Mit profil billed er et billed af mig og Sebastian som ser tegnet ud

Jeg tror det er FB den er gal med PT. Jeg kan nemlig ikke søge på nogen overhovedet, men jeg finder dig når jeg kan.

Anmeld

23. oktober 2012

Nettemor

Jeg tror det er FB den er gal med PT. Jeg kan nemlig ikke søge på nogen overhovedet, men jeg finder dig når jeg kan.

Hehe ellers kan det være jeg finder dig senere Men så kan jeg også bedre forstå jeg ikke kunne finde dig

Anmeld

23. oktober 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Og så virkede det. tror jeg nok. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.