Så fik jeg endelig taget mig sammen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

JulieE

TILLYKKE med Penny  

Hvor er det nogle flotte ting du har lavet! Er helt vil med den lille dukke! -Glæder mig til at se den store 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mom In The Making skriver:

..og opdateret herinde. Ja, alt internet har fået lov at flyde på det sidste, jeg har haft så meget andet i tankerne, så hverken her eller på min blog er der sket alverdens.

Men.. det betyder dog ikke at kreativiteten ikke har været i spil, for det har den BIG time.. Jeg var jo blevet træt af den hæklenål så derfor kastede jeg mig ud i at lære at sy på symaskine og det kan jeg godt se er en ret stor mundfuld, med små projeter går det, men når det skal være lidt mere ordentligt så rækker min symaskine og evner altså bare ikke. Så jeg leder efter et sykursus i nærheden. glæder mig.

Jeg har syet en slange der fungere som sengerand i Penny's seng.

Ja og så er jeg blevet dukkemager, de store dukker må i have til gode, da jeg ikke er færdig med dem endnu, men er netop blevet færdig med en sød lille fis.

Og lidt græskar sjov skal i da også have.

Jeg har lavet lidt hækleri, men har bare ikke været tilfreds, så det viser jeg ikke frem her. Der skal jo også være noget til bloggen.

og så kan i få et lille snigbillede af en af de store dukker jeg har lavet.

og ssidst men bestemt ikke mindst, et billede af min store, lille pige der blev 1 år her d. 3 okt.

Af en eller anden grund kan jeg ikke se billederne når jeg har loadet dem. så i må finde jer i det hvis de vender forkert.

Hvor er du go'! Sælger du? Er vild med den lille dukke.

Anmeld

21. oktober 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Har det på præcis samme måde!! Er heller ikke så aktiv herinde for tiden. Der er meget andet der optager mig i øjeblikket.. Men det kommer sikkert igen. Det plejer det jo

Fedt med masser af græskar. Vi har desværre ikke fået lavet nogle Mine forældre har haft sølvbryllup så alt overskydende tid,energi, tanker og penge er gået på det

Årh jeg håber du snart deler et billed af dukken Ellers må vi finde hinanden på face hvis du deler den der

Jah, det er lidt "on/off", men følger dog stadig med.. haha,, man er dog afhængig.

Ja, er nok gået lidt agurk med græskarrene fordi jeg kunne få "3 for en 10'er".

Tillykke med/til dine forældre. 25 år.. det er stort.

Jeg ser lige om jeg kan få taget nogen billeder her i aften inden det bliver alt for mørkt, ellers kommer de i morgen, har dog stadig ikke fået lavet hverken trøje eller sko. hehe

har ikke vist den på face, men derfor må du nu gerne finde mig alligevel. Kunne være hyggeligt. Sheila Louise Anglada. thats me.

Anmeld

21. oktober 2012

MomInTheMaking

sommerbarn<3 skriver:

Hvor er du go'! Sælger du? Er vild med den lille dukke.

tusind tak. Og det er simpelthen så sjovt du spørger for jeg havde faktisk besluttet at lave et par stykker og se om der var salg i dem herinde. Så ja, det gør jeg jo egentlig. lige om snart.

Anmeld

21. oktober 2012

MomInTheMaking

JulieE skriver:

TILLYKKE med Penny  

Hvor er det nogle flotte ting du har lavet! Er helt vil med den lille dukke! -Glæder mig til at se den store 

Mange tak. Det er vildt hun er så stor lige pludselig.

og den store dukke har fået fletninger og kommer herind i aften eller i morgen, alt efter hvor godt lyset er til at tage billeder lige NU! xD hehe

Anmeld

21. oktober 2012

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

tusind tak. Og det er simpelthen så sjovt du spørger for jeg havde faktisk besluttet at lave et par stykker og se om der var salg i dem herinde. Så ja, det gør jeg jo egentlig. lige om snart.

Ej hvor godt :-) kan du ikke lave en til mig i "drengefarver" og en i "pigegarders"  hvad skal du have for dem?

Anmeld

21. oktober 2012

MomInTheMaking

Ej hvor godt :-) kan du ikke lave en til mig i "drengefarver" og en i "pigegarders"  hvad skal du have for dem?

Det kan jeg i hvert fald.  Jeg havde tænkt mig at tage 80 kr. stk. for dem..

De er håndlavet hele vejen igennem, fyldt med økologisk uld.
De er ca. 20 cm "høje" du kan selv vælge øjenfarve (blå, grøn eller brun) og hårfarve, (Lys brun, mørk brun, rødt, sort, blondt, hvidt) du kan vælge om de skal have hat, eller bare kort pjusket hår.

Anmeld

21. oktober 2012

sommerbarn<3

Det kan jeg i hvert fald.  Jeg havde tænkt mig at tage 80 kr. stk. for dem..

De er håndlavet hele vejen igennem, fyldt med økologisk uld.
De er ca. 20 cm "høje" du kan selv vælge øjenfarve (blå, grøn eller brun) og hårfarve, (Lys brun, mørk brun, rødt, sort, blondt, hvidt) du kan vælge om de skal have hat, eller bare kort pjusket hår.

De skal have hat på ligesom din. Den til dreng skal have blå øjne og lyst hår, og den til pige skal have brune øjne og mørkbrunt hår. Vil bestemt gerne give 80 stykket :-)

Anmeld

21. oktober 2012

MomInTheMaking

sommerbarn<3 skriver:

De skal have hat på ligesom din. Den til dreng skal have blå øjne og lyst hår, og den til pige skal have brune øjne og mørkbrunt hår. Vil bestemt gerne give 80 stykket :-)

jamen det lyder bare super, jeg går igang med det samme. Der går nok lige et par dage. Kontakter dig i en PB så snart de er færdige.

Anmeld

21. oktober 2012

sommerbarn<3

jamen det lyder bare super, jeg går igang med det samme. Der går nok lige et par dage. Kontakter dig i en PB så snart de er færdige.

Det lyder godt! Du behøver ikke skynde dig. Glæder mig til at høre fra dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.