Så fik jeg endelig taget mig sammen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.267 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

MomInTheMaking

..og opdateret herinde. Ja, alt internet har fået lov at flyde på det sidste, jeg har haft så meget andet i tankerne, så hverken her eller på min blog er der sket alverdens.

Men.. det betyder dog ikke at kreativiteten ikke har været i spil, for det har den BIG time.. Jeg var jo blevet træt af den hæklenål så derfor kastede jeg mig ud i at lære at sy på symaskine og det kan jeg godt se er en ret stor mundfuld, med små projeter går det, men når det skal være lidt mere ordentligt så rækker min symaskine og evner altså bare ikke. Så jeg leder efter et sykursus i nærheden. glæder mig.

Jeg har syet en slange der fungere som sengerand i Penny's seng.

Ja og så er jeg blevet dukkemager, de store dukker må i have til gode, da jeg ikke er færdig med dem endnu, men er netop blevet færdig med en sød lille fis.

Og lidt græskar sjov skal i da også have.

Jeg har lavet lidt hækleri, men har bare ikke været tilfreds, så det viser jeg ikke frem her. Der skal jo også være noget til bloggen.

og så kan i få et lille snigbillede af en af de store dukker jeg har lavet.

og ssidst men bestemt ikke mindst, et billede af min store, lille pige der blev 1 år her d. 3 okt.

Af en eller anden grund kan jeg ikke se billederne når jeg har loadet dem. så i må finde jer i det hvis de vender forkert.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Levi&LilysMor

Mom In The Making skriver:

..og opdateret herinde. Ja, alt internet har fået lov at flyde på det sidste, jeg har haft så meget andet i tankerne, så hverken her eller på min blog er der sket alverdens.

Men.. det betyder dog ikke at kreativiteten ikke har været i spil, for det har den BIG time.. Jeg var jo blevet træt af den hæklenål så derfor kastede jeg mig ud i at lære at sy på symaskine og det kan jeg godt se er en ret stor mundfuld, med små projeter går det, men når det skal være lidt mere ordentligt så rækker min symaskine og evner altså bare ikke. Så jeg leder efter et sykursus i nærheden. glæder mig.

Jeg har syet en slange der fungere som sengerand i Penny's seng.

Ja og så er jeg blevet dukkemager, de store dukker må i have til gode, da jeg ikke er færdig med dem endnu, men er netop blevet færdig med en sød lille fis.

Og lidt græskar sjov skal i da også have.

Jeg har lavet lidt hækleri, men har bare ikke været tilfreds, så det viser jeg ikke frem her. Der skal jo også være noget til bloggen.

og så kan i få et lille snigbillede af en af de store dukker jeg har lavet.

og ssidst men bestemt ikke mindst, et billede af min store, lille pige der blev 1 år her d. 3 okt.

Af en eller anden grund kan jeg ikke se billederne når jeg har loadet dem. så i må finde jer i det hvis de vender forkert.

Tillykke med hende 

Nogle fine ting du har lavet 

Anmeld

11. oktober 2012

MomInTheMaking

LevisMor skriver:

Tillykke med hende 

Nogle fine ting du har lavet 

Tak og tak

Anmeld

12. oktober 2012

Nettemor

Dejligt med en update fra dig!

Som altid et godt billed af den lækre Penny

Elsker bare det græskarhoved! Mega sejt.

Jeg glæder mig til at se hele den store dukke. Den ser rigtig fin ud!

Anmeld

12. oktober 2012

Studerendemor

Hvor er det nogle fine ting du har lavet, jeg er helt vild med det. Og sikke en dejlig datter

Anmeld

12. oktober 2012

Miss Kat

Haha. Det græskarhoved fik mig altså til at smile stort.

Sikke nogle fine kreationer, inklusiv datteren.

Anmeld

17. oktober 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Dejligt med en update fra dig!

Som altid et godt billed af den lækre Penny

Elsker bare det græskarhoved! Mega sejt.

Jeg glæder mig til at se hele den store dukke. Den ser rigtig fin ud!

Jah det var ved at være tiltrængt. jeg må indrømme jeg er lidt træt af siden her for tiden. (det kommer og går)

Jeg har fået en masse græskar til næsten ingen penge, så nu når vi skal holde fødselsdag for Penny på lørdag, skal de være snittet og en del af pynten.

Jeg er faktisk stort set færdig med den store dukke, den mangler bare lidt detaljer som sko, en trøje o.l. Skal nok lige få taget mig sammen og lægge et billede ind her eller på bloggen, som også bliver forsømt.

Anmeld

17. oktober 2012

MomInTheMaking

skrivemaskine skriver:

Hvor er det nogle fine ting du har lavet, jeg er helt vild med det. Og sikke en dejlig datter

Tusind tak for de søde ord.

Anmeld

17. oktober 2012

MomInTheMaking

Miss Kat skriver:

Haha. Det græskarhoved fik mig altså til at smile stort.

Sikke nogle fine kreationer, inklusiv datteren.

Hæhæ det var godt jeg eksperimentere nemlig lidt med det græskar snitteri for tiden. Gider ikke lave det samme standard ansigt hver gang.

og tak.

Anmeld

20. oktober 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Jah det var ved at være tiltrængt. jeg må indrømme jeg er lidt træt af siden her for tiden. (det kommer og går)

Jeg har fået en masse græskar til næsten ingen penge, så nu når vi skal holde fødselsdag for Penny på lørdag, skal de være snittet og en del af pynten.

Jeg er faktisk stort set færdig med den store dukke, den mangler bare lidt detaljer som sko, en trøje o.l. Skal nok lige få taget mig sammen og lægge et billede ind her eller på bloggen, som også bliver forsømt.

Har det på præcis samme måde!! Er heller ikke så aktiv herinde for tiden. Der er meget andet der optager mig i øjeblikket.. Men det kommer sikkert igen. Det plejer det jo

Fedt med masser af græskar. Vi har desværre ikke fået lavet nogle Mine forældre har haft sølvbryllup så alt overskydende tid,energi, tanker og penge er gået på det

Årh jeg håber du snart deler et billed af dukken Ellers må vi finde hinanden på face hvis du deler den der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.