..og opdateret herinde. Ja, alt internet har fået lov at flyde på det sidste, jeg har haft så meget andet i tankerne, så hverken her eller på min blog er der sket alverdens.
Men.. det betyder dog ikke at kreativiteten ikke har været i spil, for det har den BIG time..
Jeg var jo blevet træt af den hæklenål så derfor kastede jeg mig ud i at lære at sy på symaskine og det kan jeg godt se er en ret stor mundfuld, med små projeter går det, men når det skal være lidt mere ordentligt så rækker min symaskine og evner altså bare ikke. Så jeg leder efter et sykursus i nærheden. glæder mig.
Jeg har syet en slange der fungere som sengerand i Penny's seng.
Ja og så er jeg blevet dukkemager, de store dukker må i have til gode, da jeg ikke er færdig med dem endnu, men er netop blevet færdig med en sød lille fis.
Og lidt græskar sjov skal i da også have.
Jeg har lavet lidt hækleri, men har bare ikke været tilfreds, så det viser jeg ikke frem her.
Der skal jo også være noget til bloggen.
og så kan i få et lille snigbillede af en af de store dukker jeg har lavet.
og ssidst men bestemt ikke mindst, et billede af min store, lille pige der blev 1 år her d. 3 okt.
Af en eller anden grund kan jeg ikke se billederne når jeg har loadet dem. så i må finde jer i det hvis de vender forkert.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld