Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyWish2012 <3 skriver: Mums.. Du gav mig lige lyst, så nu bliver der også lavet pandekager herhjemme
Mums.. Du gav mig lige lyst, så nu bliver der også lavet pandekager herhjemme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Boller i Karry fik vi igår. Men det er nok snart 6 måneder siden vi har fået sovs og kartofler, så måske sådan en medister ville være god
Boller i Karry fik vi igår.
Men det er nok snart 6 måneder siden vi har fået sovs og kartofler, så måske sådan en medister ville være god
I har jo nok spist, men jeg kan varmt anbefale kyllingemedister
Monica P skriver: her skal vi have hyggemad nemlig Pandekager så kan det godt være jeg ikke bliver nomineret som supermor Monica
her skal vi have hyggemad nemlig Pandekager
så kan det godt være jeg ikke bliver nomineret som supermor
Monica
jeg kan love dig for jeg kåre dig som super mor hvis du kommer og laver dem til mig
FrkZier skriver: jeg kan love dig for jeg kåre dig som super mor hvis du kommer og laver dem til mig
vi har tre tilovers skal jeg lige sende dem til dig hahaha
Monica P skriver: vi har tre tilovers skal jeg lige sende dem til dig hahaha Monica
haha det vil jeg sætte stor pris på - tror du at du kan lune dem og sende dem i en termo kasse så de stadig er lune når de kommer frem?
FrkZier skriver: haha det vil jeg sætte stor pris på - tror du at du kan lune dem og sende dem i en termo kasse så de stadig er lune når de kommer frem?
jo selvfølgelig og jeg sender da lige syltetøj og sukker med ejj nu gør jeg da dig helt lækkersulten
Monica P skriver: jo selvfølgelig og jeg sender da lige syltetøj og sukker med ejj nu gør jeg da dig helt lækkersulten Monica
det da også tarveligt at sige til en gravid - som forøvrig har en meget voldsom lyst til hindbær syltetøj lige pt
FrkZier skriver: det da også tarveligt at sige til en gravid - som forøvrig har en meget voldsom lyst til hindbær syltetøj lige pt
Det har jeg desværre ikke, kun jordbær
Monica P skriver: Det har jeg desværre ikke, kun jordbær
jamen sukker og pandekage er også helt fint
FrkZier skriver: jamen sukker og pandekage er også helt fint
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128