Hjælp ideforladte mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.466 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

grinny

Hvad skal vi dog have at spise i aften? Er fuldstændig åben for forslag. Har lyst til noget virkelig lækkert, men ved ikke hvad det lige præcis er jeg har lyst til 

Hjælp mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Troldemommi

her skal vi have hyggemad  nemlig Pandekager

så kan det godt være jeg ikke bliver nomineret som supermor

Monica

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

Monica P skriver:

Monica

Kæresten vil ikke have pandekager til aftensmad, men kan selvfølelig lave det til senere 

Jeg fik det også selv som aftensmad da jeg var barn, og min mor er altså en supermor 

Anmeld

11. oktober 2012

Mor til Ella

grinny skriver:

Hvad skal vi dog have at spise i aften? Er fuldstændig åben for forslag. Har lyst til noget virkelig lækkert, men ved ikke hvad det lige præcis er jeg har lyst til 

Hjælp mig!

Vi skal have tortilla med oksekød og grønt....

Det er en genganger her os, nemt og smager super godt

Anmeld

11. oktober 2012

K&S

Manden er ved at forberede mørbradbøffer med dampede grøntsager og brasede kartofler 

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

Mor til Ella skriver:

Vi skal have tortilla med oksekød og grønt....

Det er en genganger her os, nemt og smager super godt

Orgh, tortilla Det kunne være lækkert, det er faktisk meget lang tid siden vi har fået det

Anmeld

11. oktober 2012

sne190810

Monica

Hjemme hos mig fik min lillebror og jeg pandekager hver fredag. HVER fredag

Virkelig en dejlig tradition og det er noget af det jeg bare kan huske fra min barnom. Vi  fik det lavet lige til der kom Disneyshow (måske nok lidt inden) og så hyggede vi med sukker og syltetøj.

Men far og mor gad dog ikke spise der hver gang, så de lavede tit en god  salat og delte med en flaske rødvin.

Fredagshygge én mas! -og jeg vil betegne min far (og mor, men det var nu min far der altid lavede mad) som SUPER forældre

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

Manden er ved at forberede mørbradbøffer med dampede grøntsager og brasede kartofler 

Det lyder godt nok lækkert. Det er faktisk lang tid siden jeg har fået mørbradbøf, hmm  tænke tænke. Synes det er svært at vælge hvad man har lyst til

Anmeld

11. oktober 2012

sne190810

Boller i karry

Medisterpølse med kartofler og ?

Jeg tror jeg vil lave svensk pølseret herhjemme idag, eftersom jeg fandt en pakke pølser på tilbud tidligere idag.

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

sne190810 skriver:

Boller i karry

Medisterpølse med kartofler og ?

Jeg tror jeg vil lave svensk pølseret herhjemme idag, eftersom jeg fandt en pakke pølser på tilbud tidligere idag.

Boller i Karry fik vi igår. 

Men det er nok snart 6 måneder siden vi har fået sovs og kartofler, så måske sådan en medister ville være god 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.