Hjælp ideforladte mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

betina23

vi skal ha hjemmelavet suppe muums

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

grinny

betina23 skriver:

vi skal ha hjemmelavet suppe muums

Hvordan laver man sådan noget?  

Anmeld

11. oktober 2012

tarkoflen

Vi skal have spaghetti og kødsovs, rester fra i går

Anmeld

11. oktober 2012

sne190810

grinny skriver:

Boller i Karry fik vi igår. 

Men det er nok snart 6 måneder siden vi har fået sovs og kartofler, så måske sådan en medister ville være god 

Jeg fik det i sidste uge, af samme grund som dig. Det var simpelthen flere år siden jeg havde spist det ..

Jeg kan klart anbefale det, medister smager sgu godt en gang i mellem!

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

sne190810 skriver:

Jeg fik det i sidste uge, af samme grund som dig. Det var simpelthen flere år siden jeg havde spist det ..

Jeg kan klart anbefale det, medister smager sgu godt en gang i mellem!

Ja det gør det bliver bare så hurtig træt af kogte kartofler og sovs så det er meget meget sjældent vi får det her

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

tarkoflen skriver:

Vi skal have spaghetti og kødsovs, rester fra i går

Det er altså også bare den bedste og nemmeste ret. Vi får det meget tit her når kæresten har lange arbejdsdage 

Anmeld

11. oktober 2012

tarkoflen

grinny skriver:

Det er altså også bare den bedste og nemmeste ret. Vi får det meget tit her når kæresten har lange arbejdsdage 

Ja det er det det stod mellem kødboller i tomatsovs eller kødsovs og i går havde kæresten mest lyst til kødsovs

Anmeld

11. oktober 2012

sne190810

grinny skriver:

Ja det gør det bliver bare så hurtig træt af kogte kartofler og sovs så det er meget meget sjældent vi får det her

Jeg er vokset op med aldrig at få sovs til maden. Kun ved jul og andre højtider hvor det er "påkrævet"

Så det er slet ikke noget jeg tænker på når jeg laver mad, ift andre hvor det nærmest er en selvfølgelig.

Pointen med mit indlæg er egentlig bare at det også er stjældent vi spiser sovs herhjemme, men vi gjorde det sammen med medisteren Følte det hørte til. Men man kan jo sagtens lave en fyldig god salat, hj. kartoffelbåde/bulgur/perlerug og/eller/plus en eller anden dip som rødbedetzasiki, humus, eller hvad man kan lide/ha lyst til.

Anmeld

11. oktober 2012

M&N

Monica P skriver:

her skal vi have hyggemad  nemlig Pandekager

så kan det godt være jeg ikke bliver nomineret som supermor

Monica

Mums.. Du gav mig lige lyst, så nu bliver der også lavet pandekager herhjemme

Anmeld

11. oktober 2012

betina23

grinny skriver:

Hvordan laver man sådan noget?  

Vi sku ha økse suppe normalt køber man et kraft ben men det gad jeg ikke ellers selleri knold pastinak og gulerod porre i små tern og så Køge og jeg brugte okse billion stedet for kraft ben og kød og mel boller.

Kan os anbefalede kartoffel porre suppe der proppede jeg os broccoli i min den er også god men sammen princip og så blende den lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.