nr. 3 på vej med ny mand..... Hjæææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

maria-norby skriver:

Jeg er mor til 2 piger på 4 og næsten 2 år, og nu venter jeg nr. 3 med min nye kæreste..

Vi har desværre ikke været sammen ret længe, januar 2009... Er det meget forkert af mig og få et barn så hurtigt???

Min del af familien har ikke været vildt begejstret for det, og det gør ondt.. øv øv.

vil gerne høre jeres mening om det er dumt eller forkert af mig og skabe et barn så hurtigt ???

min mand og jeg ventede nichlas efter 4 mdr...nichlas er 1år den 16 juni, og vi er sammen endnu og fortryder intet... det er svært at sige om det er det rigtige... hvis i føler for det, er det , det rigtige.. 
held og lykke med graviditeten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Camilla_a

Jeg blev og gravid med min kæreste efter kort tid og vi valgte at beholde barnet og har aldrig fortrudt det og nu har vi 2 drenge sammen
Men havde jeg haft børn i forvejen ville jeg helt klart ha valgt anderledes...
Ville mene det de først skulle ha lov til at forholde sig til mor havde fået en ny kæreste, inden jeg ville få et barn med en jeg havde kendt så kort tid.

Men der er jo igen andre som kan sige hvad du skal gøre

Anmeld

4. juni 2009

Kloster

Eva skriver:

Tja...det ved du bedst.
Men var jeg dig og stod i din situation, så havde jeg uden tvivl valgt en abort eller sørget for ikke at blive gravid.
Jeg ville vægte at være der helt for mine to små børn, som jeg ville mene havde brug for et stille og roligt stabilt liv med mor inden der kom ny mand og søskende indover.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg synes det var alt for hurtigt og ikke et heldigt valg overfor de børn jeg havde og det liv jeg gerne ville have. Hvorfor travlt...??
Om det er dumt...tja, måske lidt naivt...og når man er forelsket ser man ikke så klart. Skrækscenariet for mig ville være at stå alene med tre små børn med to forskellige mænd..det gør ikke livet nemmere for hverken dig eller børnene.
Knus Eva og held og lykke,..

Fuldstændig enig med Eva.

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.