Det man kan sige, og som din familie sikkert også er bekymrede for, er at i jo ikke har kendt hinanden så længe. Altså i har ikke engang været kærester i 6 mdr. Jeg ved i alt fald at jeg med nogen kærester har tænkt "he´s the one"¨og været så sikker, for at opdage at når så forelskelsen er falmet, og man evt er flyttet sammen, så passer man bare slet ikke sammen alligevel, og at forelskelsen måske ikke blev erstattet af kærlighed, men kun af ligegyldighed.
Det fede ved alle forelskelser er at man ikke ved om det skal være "dig og mig" for altid. Det ved vi jo sådan set ikke før den dag vi dør, vel?
Så hvis du vil være mere sikker på at du ikke skal være single mor til 3, så vil de fleste nok mene det er mere "sikkert" at have været sammen i flere år, inden man får børn.
MEN, nu er det jo ikke altid lige sjovt at være på den sikre side, og hvis man er VILDT forelsket, så har man jo måske heller ikke lyst til at afbryde et svangerskab med drømmefyren. Nogen gange så skal vi bare leve på den vilde side...
Nu har du jo valgt at være lidt mere "vild" og få barn med en mand du ikke har kendt så længe. Dermed har du kastet dig ud i "grams" til offentlig fordømmelse. Det kræver helt sikkert mod at trodse den gængse "gode tone". HVis det er det her du vil, så stå ved dit valg, og vær ligeglad med hvad andre mener. Nyd din tid, med dine børn og din kæreste og din graviditet. Lad være med at bruge tid på at tænke på hvad mon andre mener om din situation. Det vigtigste er du er tilfreds!
Jeg kan sige at jeg ikke ville turde at få barn med en mand jeg havde kendt så kort tid. Men jeg er også en kylling!!!
Anmeld