nr. 3 på vej med ny mand..... Hjæææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Mist

Jeg er mor til 2 piger på 4 og næsten 2 år, og nu venter jeg nr. 3 med min nye kæreste..

Vi har desværre ikke været sammen ret længe, januar 2009... Er det meget forkert af mig og få et barn så hurtigt???

Min del af familien har ikke været vildt begejstret for det, og det gør ondt.. øv øv.

vil gerne høre jeres mening om det er dumt eller forkert af mig og skabe et barn så hurtigt ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

fam.4xc

maria-norby skriver:

Jeg er mor til 2 piger på 4 og næsten 2 år, og nu venter jeg nr. 3 med min nye kæreste..

Vi har desværre ikke været sammen ret længe, januar 2009... Er det meget forkert af mig og få et barn så hurtigt???

Min del af familien har ikke været vildt begejstret for det, og det gør ondt.. øv øv.

vil gerne høre jeres mening om det er dumt eller forkert af mig og skabe et barn så hurtigt ???

Tjaaa det må din mavefornemmelse jo fortælle dig

Selv blev jeg gravid med min mand 1 år efter vi mødte hinanden og vi ønskede det begge meget. Men 2-somheden og den helt store forelskelses tid forsvinder jo for en tid og blir afstattet af noget andet - som jo også er skønt

Anmeld

26. maj 2009

Carl-Emil's mor

Den eneste der med rette kan vurdere om det er dumt er DIG.. Eller din kæreste har jo nok også en smule indflydelse. Men er i bund og grund DIG der kan afgøre det..

Knus

Anmeld

26. maj 2009

MaleneG

maria-norby skriver:

Det er helt op til dig selv og vudere om det er rigtig eller forkert.

føler du dig tilpas ved tanken om at skulle have en lille ny med en ny mand efter så kort tid?

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
maria-norby skriver:

det synes jeg bestemt ikke at det er hvis I har lyst til det!
Så er det ligegyldigt hvad alle andre synes om tidspunktet.
Hvis I synes I er klar til det og har lyst til det, så er det jo det rigtige for Jer!?
Så tillykke med mavsen!
knus

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Tja...det ved du bedst.
Men var jeg dig og stod i din situation, så havde jeg uden tvivl valgt en abort eller sørget for ikke at blive gravid.
Jeg ville vægte at være der helt for mine to små børn, som jeg ville mene havde brug for et stille og roligt stabilt liv med mor inden der kom ny mand og søskende indover.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg synes det var alt for hurtigt og ikke et heldigt valg overfor de børn jeg havde og det liv jeg gerne ville have. Hvorfor travlt...??
Om det er dumt...tja, måske lidt naivt...og når man er forelsket ser man ikke så klart. Skrækscenariet for mig ville være at stå alene med tre små børn med to forskellige mænd..det gør ikke livet nemmere for hverken dig eller børnene.
Knus Eva og held og lykke,..

Anmeld

26. maj 2009

Lusi

Altså nu har jeg ikke andre børn, men vi havde kun været sammen i næsten 6 måneder, da jeg blev gravid.. Var planlagt..
Og vi er gift nu..
Jeg gik efter min mavefornemmelse, men ja det ER hurtigt..
Men var det rigtige for mig

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

Det kan kun du selv bedømme. 

Anmeld

26. maj 2009

sabi1979

Altså Mig og min mand havde værte sammen i  9 måneder da vores datter blev født ( ja det gik stærkt med os ) og jeg var selvfølgelig også nervøs, men også imod abort. Da jeg fortalte ham at jeg var gravid, sagde han bare hvis det blev en pige så skulle hun hedde henriette og han blev glad Henriette er nu 10 år og vi har været sammen snart 11 år og har været gift i snart 4 år.  Vi var heldige og nu venter vi nr. 2 til august  Og min Mand har en datter fra et tidligere forhold som bliver 18 år til næste år.
Det er kun dig selv der kan afgøre om det er det du vil. Held og lykke til dig/jer

Anmeld

26. maj 2009

Lone Jakobsen

giver de fleste andre helt ret.
det kan i kun selv vurdere. men personligt ville jeg tage det som den udfordring det er...og bare nyde at jeres kærlighed har båret frugt allerede
har selv 3 børn med 2 forskellige.....og det har jeg på ingen måde fortrudt. (også selv om jeg var alene med dem længe)
denne gang venter jeg så barn nr. 4 med mand nr, 3....griner lidt..... men vi er så gift, og barnet var meget planlagt..... så det er lidt en anden sag.
da jeg blev gravid med min datter havde jeg kendt manden i 5 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.