Hvor store var jeres da de var 8 måneder? + udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

LykkeB

4xGreve skriver:

Hej tøser.

Som de fleste af jer nok ved har jeg aldrig før nu prøvet det normale og nu Kan jeg stolt sige at jeg har en dejlig glad trivende dreng.

Hvor store er/var jeres børn da de var  måneder?

Milo er: 9.8kg og måler 76-77 cm. 

da han blev født vejet han 3540 g og målte 51 cm. 

Milo kan endnu ikke sidde eller kravle han kryber dog (trækker sig frem i armene) så frem kommer han da! Ved ikke om jeg skal være bekymret nu når an stadig ikke kan sidde? Og Daniella kan vi jo ikke rigtigt samligne med da hun har en helt anden historie med sig! Hvordan var jeres børn, hvornår lærte de at sidde? kravle og gå? 

4xGreve

Elias er nu 7 en halv måned. Han vejer 9,5kg og er 70cm lang. Han sidder og er så småt begyndt at prøve at kravler. Lige nu kryber han bare, men tror ikke at der går længe, så kravler han. Med hensyn til om du skal være bekymret, tror jeg ikke at du skal være det. Det er så individuelt fra barn til barn og så kan Milo sikkert en masse, som min søn Elias ikke kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

4xGreve

Hvor er det dejligt med alle de svar tak til jer alle...

Milo kan utrolig mange ting men sidde kan han dog ikke kun i barnevognen Og højstolen  Tror han har for travlt med at komme rundt, han kommer stadig godt op på alle 4 og der er konstant lyd på ham..

han har meget travlt med at jagte storsøster rundt i stuen 

desværre har han værer syg den sidste uge og derfor er tålmodigheden ikke så stor 

jeg samligner som sådan ikke da jeg ved hvor forskellige børn er men det er dejligt når man er flere i samme båd! Og det er også bare rigtig dejligt at høre om alle jeres børn 

Kæmpe Efterårs  Herfra

Anmeld

12. oktober 2012

MissTas

Hej tøser.

Som de fleste af jer nok ved har jeg aldrig før nu prøvet det normale og nu Kan jeg stolt sige at jeg har en dejlig glad trivende dreng.

Hvor store er/var jeres børn da de var  måneder?

Milo er: 9.8kg og måler 76-77 cm. 

da han blev født vejet han 3540 g og målte 51 cm. 

Milo kan endnu ikke sidde eller kravle han kryber dog (trækker sig frem i armene) så frem kommer han da! Ved ikke om jeg skal være bekymret nu når an stadig ikke kan sidde? Og Daniella kan vi jo ikke rigtigt samligne med da hun har en helt anden historie med sig! Hvordan var jeres børn, hvornår lærte de at sidde? kravle og gå? 

4xGreve

her er Annastacia 71 cm og vejer 8,5 kg

Hun sidder fuldstændig stabilt selv. Kravler ikke, men kryber eller skubber sig frem og tilbage når hun ligger på maven

hun er dog ikke helt 8 mrd. endnu, er hun først om halvanden uge

Da hun blev født vejede hun 3680g og var 53 cm lang

Anmeld

22. oktober 2013

lineog4

Kan ikke lige huske hvor store de var, men må lige lave et indspark vedr det at kravle. Kan huske med min ældste datter der boede vi i en lejlighed med parketgulve og hun møvede også mest, en dag var vi så på besøg i en lejlighed med gulvtæpper og pludselig kunne pigenavnets kravle, hjemme igen kunne hun pludselig ikke. Hvis de glider på underlaget er det jo langt lettere at møve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.