Hej tøser.
Som de fleste af jer nok ved har jeg aldrig før nu prøvet det normale og nu Kan jeg stolt sige at jeg har en dejlig glad trivende dreng.
Hvor store er/var jeres børn da de var måneder?
Milo er: 9.8kg og måler 76-77 cm.
da han blev født vejet han 3540 g og målte 51 cm.
Milo kan endnu ikke sidde eller kravle han kryber dog (trækker sig frem i armene) så frem kommer han da! Ved ikke om jeg skal være bekymret nu når an stadig ikke kan sidde? Og Daniella kan vi jo ikke rigtigt samligne med da hun har en helt anden historie med sig! Hvordan var jeres børn, hvornår lærte de at sidde? kravle og gå?
4xGreve
Ella var 50 cm og vejede 3842 ved fødslen....
Hun bliver 8 mdr om 14 dages tid, men svarer lige aligevel
Nu vejer hun ca 8,6 kg og er 74 cm....
Hun kan sidde selv begyndte hun på for ca 2 uger siden, mave sig rundt i hele huset har hun gjort i ca 1,5 mdr, stå i kravle stilling, og tage et par kravle tag, men det andet er hurtigere
Rejser sig op af ALT de sidste 14 dage. Hun har krudt i røven.
Hun har hele tiden været ret hurtig, men så vil hun til gengæld ikke indtage nogen former for grød, vi kæmper en kamp for at få hende til at spise noget!!!!!
Tror ikke du skal være bekymret, sidde tror jeg har gør når han har kunnet være i kravle stilling noget tid..... Har hvertfald fået af vide det er bedste at de faktisk kravler før de sidder, for at styrke ryggen
Anmeld