Hvordan ville i reagerer,.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Det synes jeg, er en super fin idé. Om ikke andet, så læg mor og søster på is lidt tid, mens du føler efter, præcis hvordan du har det med det.

Når det drejer sig om familieintriger, er det nemt at få blandet en hel masse følelser sammen. Det er jo klart nok, man hænger jo alligevel på dem i én eller anden grad.

Held og lykke.

tusind tak,. Og tak for hjælpen ,.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

MinNoah

Jeg undrer mig altså lidt.... Hvordan kan man ikke have råd til at komme til sin niece/nevøers fødselsdag???! HAndler det ikke om prioritering?

Vi har heller ikke ret mange penge herhjemme ved os, og vores søn får ikke nyt legetøj hver måned, men vi har ALTID råd til at besøge familien. Børnene behøver jo ikke have en gave til flere 1000 kr - en bamse til 50 kr, et spil, et puslespil eller en dvd til 50 kr - kan man ikke finde de penge, ja så prioritere man sgu forkert! (undskyld mig men det er min mening).

Det lyder meget unerligt hele situationen, og en anelse barnligt fra jeres alles side.... At din mor kommentere din søns sproglige udvikling fx, lyder meget underligt.... Hvad skal det til for?! Drengen er ikke ret gammel....

Jeg synes det lyder til i har et meget usundt familieforhold - og burde søge noget familie-psykolog--hjælp.....

Om kommunen skal blandes ind kan jeg ikke vurdere ud fra det du skriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.