Anonym skriver:
Tror måske du har misforstået noget.. Han har afskrevet sig samvær, igennem amtet... Det er derfor jeg ikke kan se en mening med mødet, for vil ikke som sidste gang sidde og tigge ham om at se hende...
Denne gang er jeg imod ... Han har på intet tidspunkt vist interesse eller at han var opgaven voksen
Så kan jeg skutte forstå at i skal til opfølgningsmøde, hvis det er igennem stf, han har sagt han ikke ønsker samvær.
Min x ville efter 2 år gerne have samvær med min datter og der kom vi jo begge til orde. Jeg krævede overvåget samvær, da en mand der kommer med trusler om alskens ting ikke er velkommen i mit hjem. Det blev han heldigvis meget muggen over derinde, så de fik set lidt af hans temperament. Hvor han så siger at det var underligt at betale børnepenge til et barn han ikke så. Den fanger jeg og siger at jeg gladeligt vil undvære de penge, hvis han holder sig væk. Mødet slutter og vi skal jo så vente på at det overvågede samvær skal begynde. En time efter jeg er kommet hjem ringer stf til mig at han gerne vil holde sig væk, hvis ikke han skulle betale til hende. Vi kan så desværre ikke gøre den juridisk bindende, da det ALTID er hans ret at søge samvær, lige så vel det ALTID er min ret at søge om børnepenge. En lang smøre ved det godt og den bliver lidt længere endnu....

Ville du ikke sådan henkastet kunne spørge din x om han ikke finder det underligt at i skal til møde når han ikke har samvær? Ville måske også få lirket ind at hvis han ønsker samvær igen, så søger du selvfølgelig om lidt børnepenge. Knus
Anmeld