Anonym skriver:
håber det er ok jeg skriver anonym men min x må ikke finde mig !
for nogen måneder blev der fastsat samvær imellem min datters bio far og hende, han har nu valgt at ophæve samvær, hvilket jeg er lykkelig over, for psykisk er han slet ikke klar til det, og det blev jeg kun bekræftiget i da jeg modtog brevet fra statsforvaltningen ..
Så her gik jeg og var i den tro, at nu var det hele iorden, men nej... Ringer til dem idag, og høre om de har hørt noget, og om hvad der så skal ske nu.. Hun informere mig om at jeg stadig redsikere at vi skal til det opsamlingsmøde som blev aftalt ifb. Med den her samværsordning..
Det har jeg bestemt ikke lyst til efter at han ikke ønsker samvær!!
Nogen råd, jeg hader virkelig den dreng. Og ønsker ikke at de har samvær med den indstilling han har pt.
Nogen erfaringer, er grædefærdig, hormonel(gravid i uge 34 med ny kæreste), og aber ikke mine levede råd !!
Nogen der kan berolige med egen erfarring??
Kan jeg bedE om et lukket møde hvis det er??
Kan de indkalde til opsamlingsmøde når han ikke ønsker samvær mere ??
Håber virkelig der sidder nogen derude som kan hjælpe
Har ikke nogen gode råd da jeg aldrig har været i statsforvaltningen så ved ikke hvordan det fungere.. Men jeg sidder alligevel og tænker at hvis han er så meget imod sit eget barn så har han vel ikke noget imod at bortadoptere det..
Og du skriver du er gravid med din nye kæreste, var det så ikke en mulighed at han adopterede barnet??
Så slipper din eks for at skulle se sit barn og i slipper for eksen..