Var det 1 mdr siden min far gik bort
Og alle følserne var i spil .. jeg græd, smilte, var enormt vred over at han havde forladt mig, men ikke mindst var jeg bare i det humør hvor jeg bare havde lyst til at grave mig ned og folk bare skulle lade mig være. Jeg kan stadigvæk hverken skrive eller snakke om ham uden at tårne triller ned af kinderne og jeg bryder totalt sammen, og det lyder ondt men jeg glæder mig til bare en dag hvor jeg ikk skal rende rundt med røde og hævet øjne. Og jeg kan snakke om ham uden at jeg skal bruge flere meter toilet papir.
Så jeg fik skrevet et brev til ham, og da jeg havde fået skrevet det hjalp det lige 10 min .. 
Kære far ♥ idag er det 1 mdr siden du forlod os
og tilbage står jeg med en psysisk smerte der slet ikk kan beskrives
jeg savner dig så fandens meget
jeg græder mig selv i søvn om aften og drømmer om dig om natten. Min verden er totalt faldet fra hinanden og en del af mig er væk, og jeg vil aldrig være den samme igen. Jeg føler mig total Tom og indeni er et hul som aldrig bliver fyldt ud igen. En del af mit ♥ er brækket af og heler aldrig igen
men du skal vide at jeg elsker dig mere end ord kan beskrive, og du vil altid blive husket. Du er nemlig gemt i mit ♥ og der vil du være for evig tid ♥ elsker dig herfra og til skyerne og mere end mest ♥ kys fra din datter for altid ♥
Hvad har i gjort for at komme videre? Jeg føler bare jeg er fanget i et net og kan ikke komme ud af det igen .. Føler jeg er ved at blive kvalt.. 
Knus en meget ulykkelig Carina
Anmeld