Dybt ulykkelig ved bleskift :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

christina92

Mutti2B skriver:

Har du prøvet at lægge en stofble over maven på hende så hun ikke er helt bar?

Nej, men kan jeg lige prøve  Men det er også galt når hun ligger i hendes body, men vil prøve det  ville være skønt hvis det hjalp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Mutti2B

christina92 skriver:

Nej, men kan jeg lige prøve  Men det er også galt når hun ligger i hendes body, men vil prøve det  ville være skønt hvis det hjalp!

Det håber jeg . Du kan også ta et håndklæde og lægge det på puslepuden på tværs, lægge hende ned på det og så rulle håndklædet op i siderne om hende. Så føler hun lidt tryghed

Anmeld

8. oktober 2012

Amelia<3

christina92 skriver:

Kan det være at hun er sulten når du skifter hende?
Jeg giver min søn lidt at spise, så skifter jeg ham, efter skiftning så forsætter han med at spise igen. På den måde bliver han ikke utilfreds

Anmeld

8. oktober 2012

christina92

Amelia<3 skriver:

Kan det være at hun er sulten når du skifter hende?
Jeg giver min søn lidt at spise, så skifter jeg ham, efter skiftning så forsætter han med at spise igen. På den måde bliver han ikke utilfreds

Det samme gør vi her så umiddelbart nej..

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

christina92 skriver:

Hej folkens.

Min lille carolina er en glad og tilpas pige, men gud hvor bliver hun ked af når hun får skiftet ble!  Sådan virkelig hjerteskærende ked af det, hvilket hun ellers aldrig er, på andre tidspunkter.

Er der andre der har oplevet det med deres små pus og måske har ideer til hvad jeg kan gøre?

Vil synes det er synd for hendehvis puslepladsen skal forbindes med noget negativt, og jeg forsøger derfor at lave andre ting der også som hun synes er okay så det ikke kun bliver træls

Ellers flyt hende.

Skift hende på sengen, på gulvet eller andet sted.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2012

Deaktiveret profil

christina92 skriver:

Hej folkens.

Min lille carolina er en glad og tilpas pige, men gud hvor bliver hun ked af når hun får skiftet ble!  Sådan virkelig hjerteskærende ked af det, hvilket hun ellers aldrig er, på andre tidspunkter.

Er der andre der har oplevet det med deres små pus og måske har ideer til hvad jeg kan gøre?

Vil synes det er synd for hendehvis puslepladsen skal forbindes med noget negativt, og jeg forsøger derfor at lave andre ting der også som hun synes er okay så det ikke kun bliver træls

Har du prøvet med et legetøj der kan spille en melodi? - Eller snakke lidt med hende?  - Det virker her hos os, hvis hun endelig skriger under bleskift.. (Sker sjældent!)

Anmeld

8. oktober 2012

christina92

SussieThyssen skriver:

Ellers flyt hende.

Skift hende på sengen, på gulvet eller andet sted.

Kærligst
Sussie

Det hjælper bare ikke rigtig  en enkelt gang eller to har det hjulpet at skifte hende på gulvet, men ellers er det samme problem.

Anmeld

8. oktober 2012

christina92

Freyasmor skriver:

Har du prøvet med et legetøj der kan spille en melodi? - Eller snakke lidt med hende?  - Det virker her hos os, hvis hun endelig skriger under bleskift.. (Sker sjældent!)

Vi synger for det meste for hende, eller snakker beroligende til hende, fortælle hende at vi godt ved det er tæls og sådan og fortælle hende hvad vi gør

Anmeld

8. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Hun skal ligge på noget blødt, der svøber hende. Eventuelt en af mors og fars hovedpuder. Det skal være, så hun synker lidt ned i den. Og hun er svøbt.

Måske er hun særligt sensitiv, - måske bare spæd  - svært at sige endnu. Men sørg for, at hun føler sig omsluttet.

Jeg tror, en sansedyne kunne være et hit for din datter...

Anmeld

8. oktober 2012

Muffinmus

Sådan er de fleste nyfødte....:-)

min datter er 5 mdr og elsker det:-)Vi hygger mega meget på puslebordet nu, men det gjorde vi da ikke i starten:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.