Dybt ulykkelig ved bleskift :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.971 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

christina92

Hej folkens.

Min lille carolina er en glad og tilpas pige, men gud hvor bliver hun ked af når hun får skiftet ble!  Sådan virkelig hjerteskærende ked af det, hvilket hun ellers aldrig er, på andre tidspunkter.

Er der andre der har oplevet det med deres små pus og måske har ideer til hvad jeg kan gøre?

Vil synes det er synd for hendehvis puslepladsen skal forbindes med noget negativt, og jeg forsøger derfor at lave andre ting der også som hun synes er okay så det ikke kun bliver træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Janni.

Det er helt normal. Hun føler ikke den samme tryghed på puslebordet som hos jer. Det bliver bedre med tiden.

Anmeld

8. oktober 2012

Koen.

christina92 skriver:

Hej folkens.

Min lille carolina er en glad og tilpas pige, men gud hvor bliver hun ked af når hun får skiftet ble!  Sådan virkelig hjerteskærende ked af det, hvilket hun ellers aldrig er, på andre tidspunkter.

Er der andre der har oplevet det med deres små pus og måske har ideer til hvad jeg kan gøre?

Vil synes det er synd for hendehvis puslepladsen skal forbindes med noget negativt, og jeg forsøger derfor at lave andre ting der også som hun synes er okay så det ikke kun bliver træls

Hvor gammel er hun? Er det et spædbarn er det jo helt normalt de ikke kan lide det, hun har lige lagt ni mdr klemt fast i maven så er det jo stort at blive lagt der

Anmeld

8. oktober 2012

Mutti2B

christina92 skriver:

Hej folkens.

Sådan var min datter også. Og hun kan stadig blive ked/hysterisk nogle gange, men det er som regel fordi hun skal ha tøjet over hovedet. Jeg brugte vådservietter før og så snart jeg vaskede hende stak hun i et hyl. Men nu bruger jeg varmt vand og skumklude og det kan hun godt li. Vådservietterne var vist bare lidt for kolde og ubehagelige

Anmeld

8. oktober 2012

christina92

Janni. skriver:

Det er helt normal. Hun føler ikke den samme tryghed på puslebordet som hos jer. Det bliver bedre med tiden.

Okay  Er jeg glad for at høre!

Anmeld

8. oktober 2012

christina92

tanja. skriver:

Hvor gammel er hun? Er det et spædbarn er det jo helt normalt de ikke kan lide det, hun har lige lagt ni mdr klemt fast i maven så er det jo stort at blive lagt der

Ja hun er spæd, kun 14 dage gammel.

Kan godt se det er stort at ligge der og sprælle når man har levet i en lille et værelses..  må bare skynde mig, nu her hvor hun bliver så ked af det og så håbe det bliver bedre.

Anmeld

8. oktober 2012

Laulund87

Bare få bleskiftet hurtigt overstået. Det er jo også koldt og ubehageligt at få ble og tøj af. Min datter elskede det i starten, men vi var også indlagt hvor "puslepuden" var en gelepude som var 37 grader varm. Så no wonder hun kunne lide det

Med tiden skal det nok blive en hyggestund ved puslebordet

Anmeld

8. oktober 2012

christina92

Mutti2B skriver:

Sådan var min datter også. Og hun kan stadig blive ked/hysterisk nogle gange, men det er som regel fordi hun skal ha tøjet over hovedet. Jeg brugte vådservietter før og så snart jeg vaskede hende stak hun i et hyl. Men nu bruger jeg varmt vand og skumklude og det kan hun godt li. Vådservietterne var vist bare lidt for kolde og ubehagelige

Hun er desværre ligeglad med om det er vådservietter eller skumklude.

Og desværre er det også galt når hun ikke skal have skiftet tøj

Anmeld

8. oktober 2012

christina92

Laulund87 skriver:

Bare få bleskiftet hurtigt overstået. Det er jo også koldt og ubehageligt at få ble og tøj af. Min datter elskede det i starten, men vi var også indlagt hvor "puslepuden" var en gelepude som var 37 grader varm. Så no wonder hun kunne lide det

Med tiden skal det nok blive en hyggestund ved puslebordet

hehe ja det ville Carolina helt sikkert også elske

Ja må bare få det overstået hurtigst muligt. Puha, det er bare SÅ svært at se sin pige blive så ulykkelig.

Men godt at høre det bliver bedre med tiden, så må jeg se frem til det

Anmeld

8. oktober 2012

Mutti2B

christina92 skriver:

Hun er desværre ligeglad med om det er vådservietter eller skumklude.

Og desværre er det også galt når hun ikke skal have skiftet tøj

Har du prøvet at lægge en stofble over maven på hende så hun ikke er helt bar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.