Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Viventerdig skriver: Tak skal du have... Jeg er en stolt ruger lige nu
Tak skal du have... Jeg er en stolt ruger lige nu
Ih, jeg tror virkelig, at denne gang er jeres tur!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Ih, jeg tror virkelig, at denne gang er jeres tur!
Viventerdig skriver: Så kom dagen hvor vi fik lagt et helt perfekt guldæg op vi fik også et enkelt i fryseren Det var en smuk og rørende oplevelse, uden det støre ubehag .. Vi fik et flot 14 cellet æg op, hvilket de sagde var et flot æg .. normalt plejer de og sige at et æg der har delt sig mellem 8-12 celler er flotte æg Nu er der ikke andet for end at krydse fingre .. nøj hvor jeg håber ægget sætter sig fast
Så kom dagen hvor vi fik lagt et helt perfekt guldæg op vi fik også et enkelt i fryseren Det var en smuk og rørende oplevelse, uden det støre ubehag .. Vi fik et flot 14 cellet æg op, hvilket de sagde var et flot æg .. normalt plejer de og sige at et æg der har delt sig mellem 8-12 celler er flotte æg Nu er der ikke andet for end at krydse fingre .. nøj hvor jeg håber ægget sætter sig fast
Jeg alt hvad jeg kan og sender dig en masse babyklister
Miss Church skriver: Jeg alt hvad jeg kan og sender dig en masse babyklister
BabyWish2012 <3 skriver:
Krydser alt hvad krydses kan
Håber for dig/jer
ALT hvad jeg har for den er der
Stort Tillykke med det flotte æg i har fået lagt op og det på frys jeg virkelig for at det lykkedes for jer er spændt på en update fra jer
Stort tillykke, Og håber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128