Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Viventerdig skriver: Taaaak Det har virkelig også været en rutschebanetur uden lige.. En rutschebanetur som kulminerede med en fantastisk Ægoplægning idag ... Jeg er faktisk bare fyldt med lykke og håb lige nu Ja det jo din tur lige straks .. Total syrealistisk oplevelse at gennemgå men du kan se frem til det Sender en masse krydser din retning
Taaaak Det har virkelig også været en rutschebanetur uden lige.. En rutschebanetur som kulminerede med en fantastisk Ægoplægning idag ... Jeg er faktisk bare fyldt med lykke og håb lige nu Ja det jo din tur lige straks .. Total syrealistisk oplevelse at gennemgå men du kan se frem til det Sender en masse krydser din retning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak skal du ha ..... uhhh det må være nerverpirrende og spændende at "ruge" på befrugtede æg.. forstå mig ret... det skal bare sætte sig fast altså
Jeg blev helt målløs da vi kunne følge med i microskopet på en tv skærm samtidig med ... En rigtig glædens dag idag Vi krydser for at, det lille æg sætter sig fast
Viventerdig skriver: Jeg blev helt målløs da vi kunne følge med i microskopet på en tv skærm samtidig med ... En rigtig glædens dag idag Vi krydser for at, det lille æg sætter sig fast
Fantastisk .. i fortjener det virkelig også.. synes ikke der er noget mere synd end folk der skal igennem en helvedes masse for at få deres ønskebebs.. jeg falder selv lidt uden for kategori, da jeg kan blive naturligt gravid .. jeg har så haft svært ved at holde på mine graviditeter.. men nu er det da lykkes efter 5 år ..
**Ønskebabyen skriver: Tusind tusind tak. Jeg glæder mig så mega meget!
Tusind tusind tak. Jeg glæder mig så mega meget!
Camillos skriver: Fantastisk .. i fortjener det virkelig også.. synes ikke der er noget mere synd end folk der skal igennem en helvedes masse for at få deres ønskebebs.. jeg falder selv lidt uden for kategori, da jeg kan blive naturligt gravid .. jeg har så haft svært ved at holde på mine graviditeter.. men nu er det da lykkes efter 5 år ..
Viventerdig skriver: Det har du ret i !! Men så kan man omvendt også sige at det er virkelig virkelig ønskebørn
Det har du ret i !! Men så kan man omvendt også sige at det er virkelig virkelig ønskebørn
Ja helt bestemt ... der er ingen tvivl der ...
Camillos skriver: Ja helt bestemt ... der er ingen tvivl der ...
Viventerdig skriver: Så kom dagen hvor vi fik lagt et helt perfekt guldæg op vi fik også et enkelt i fryseren Det var en smuk og rørende oplevelse, uden det støre ubehag .. Vi fik et flot 14 cellet æg op, hvilket de sagde var et flot æg .. normalt plejer de og sige at et æg der har delt sig mellem 8-12 celler er flotte æg Nu er der ikke andet for end at krydse fingre .. nøj hvor jeg håber ægget sætter sig fast
Så kom dagen hvor vi fik lagt et helt perfekt guldæg op vi fik også et enkelt i fryseren Det var en smuk og rørende oplevelse, uden det støre ubehag .. Vi fik et flot 14 cellet æg op, hvilket de sagde var et flot æg .. normalt plejer de og sige at et æg der har delt sig mellem 8-12 celler er flotte æg Nu er der ikke andet for end at krydse fingre .. nøj hvor jeg håber ægget sætter sig fast
Tillykke med det fine æg!
M (: skriver: Tillykke med det fine æg!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128