Så ruger jeg !!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Taaaak

Det har virkelig også været en rutschebanetur uden lige.. En rutschebanetur som kulminerede med en fantastisk Ægoplægning idag ... Jeg er faktisk bare fyldt med lykke og håb lige nu

Ja det jo din tur lige straks .. Total syrealistisk oplevelse at gennemgå men du kan se frem til det Sender en masse krydser din retning

Tusind tusind tak. Jeg glæder mig så mega meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Viventerjer

Tak skal du ha ..... uhhh det må være nerverpirrende og spændende at "ruge" på befrugtede æg.. forstå mig ret... det skal bare sætte sig fast altså 

Jeg blev helt målløs da vi kunne følge med i microskopet på en tv skærm samtidig med ... En rigtig glædens dag idag

Vi krydser for at, det lille æg sætter sig fast

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Viventerdig skriver:

Jeg blev helt målløs da vi kunne følge med i microskopet på en tv skærm samtidig med ... En rigtig glædens dag idag

Vi krydser for at, det lille æg sætter sig fast

Fantastisk .. i fortjener det virkelig også.. synes ikke der er noget mere synd end folk der skal igennem en helvedes masse for at få deres ønskebebs.. jeg falder selv lidt uden for kategori, da jeg kan blive naturligt gravid .. jeg har så haft svært ved at holde på mine graviditeter.. men nu er det da lykkes efter 5 år ..  

Anmeld

8. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tusind tak. Jeg glæder mig så mega meget!

Kan jeg godt forstå

Anmeld

8. oktober 2012

Viventerjer

Camillos skriver:

Fantastisk .. i fortjener det virkelig også.. synes ikke der er noget mere synd end folk der skal igennem en helvedes masse for at få deres ønskebebs.. jeg falder selv lidt uden for kategori, da jeg kan blive naturligt gravid .. jeg har så haft svært ved at holde på mine graviditeter.. men nu er det da lykkes efter 5 år ..  

Det har du ret i !! Men så kan man omvendt også sige at det er virkelig virkelig ønskebørn

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Viventerdig skriver:

Det har du ret i !! Men så kan man omvendt også sige at det er virkelig virkelig ønskebørn

Ja helt bestemt ... der er ingen tvivl der ... 

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Viventerdig skriver:

Anmeld

8. oktober 2012

Viventerjer

Camillos skriver:

De skal høre for det

Anmeld

8. oktober 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Så kom dagen hvor vi fik lagt et helt perfekt guldæg op vi fik også et enkelt i fryseren Det var en smuk og rørende oplevelse, uden det støre ubehag ..

Vi fik et flot 14 cellet æg op, hvilket de sagde var et flot æg .. normalt plejer de og sige at et æg der har delt sig mellem 8-12 celler er flotte æg

Nu er der ikke andet for end at krydse fingre .. nøj hvor jeg håber ægget sætter sig fast

Tillykke med det fine æg! 

Anmeld

8. oktober 2012

Viventerjer

M (: skriver:

Tillykke med det fine æg! 

Tak skal du have... Jeg er en stolt ruger lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.