Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kom dagen hvor vi fik lagt et helt perfekt guldæg op vi fik også et enkelt i fryseren Det var en smuk og rørende oplevelse, uden det støre ubehag .. Vi fik et flot 14 cellet æg op, hvilket de sagde var et flot æg .. normalt plejer de og sige at et æg der har delt sig mellem 8-12 celler er flotte æg Nu er der ikke andet for end at krydse fingre .. nøj hvor jeg håber ægget sætter sig fast
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Så kom dagen hvor vi fik lagt et helt perfekt guldæg op vi fik også et enkelt i fryseren Det var en smuk og rørende oplevelse, uden det støre ubehag .. Vi fik et flot 14 cellet æg op, hvilket de sagde var et flot æg .. normalt plejer de og sige at et æg der har delt sig mellem 8-12 celler er flotte æg Nu er der ikke andet for end at krydse fingre .. nøj hvor jeg håber ægget sætter sig fast
Tillykke!
Jeg kender ikke så meget til behandlingsverdenen, men jeg kan ikke huske, at jeg har læst om et 14-cellet æg før, det lyder rigtigt flot.
Babyklister, baby klister baby klister.. Ja du får alt mit Så kan det nemlig være at babypigen snart kommer ud til mig hehe
Rockertand skriver: Tillykke! Jeg kender ikke så meget til behandlingsverdenen, men jeg kan ikke huske, at jeg har læst om et 14-cellet æg før, det lyder rigtigt flot.
Sofia24 skriver: Tillykke!!Krydser og håber at det bliver hvor det skal
Tillykke!!Krydser og håber at det bliver hvor det skal
Camillos skriver: Babyklister, baby klister baby klister.. Ja du får alt mit Så kan det nemlig være at babypigen snart kommer ud til mig hehe
**Ønskebabyen skriver: KÆMPE TILLYKKE fingre for at det ender ud i en postitiv test Blev helt rørt da jeg læste det, og tanken om det snart er mig, uhhhh :')
KÆMPE TILLYKKE fingre for at det ender ud i en postitiv test Blev helt rørt da jeg læste det, og tanken om det snart er mig, uhhhh :')
Viventerdig skriver: Øj.. Jeg tager hellere end gerne mod babyklister her Og så sender jeg lige en masse Vestøv i din retning
Øj.. Jeg tager hellere end gerne mod babyklister her Og så sender jeg lige en masse Vestøv i din retning
Tak skal du ha ..... uhhh det må være nerverpirrende og spændende at "ruge" på befrugtede æg.. forstå mig ret... det skal bare sætte sig fast altså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128