Så ruger jeg !!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.849 visninger
39 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Viventerjer

Så kom dagen hvor vi fik lagt et helt perfekt guldæg op vi fik også et enkelt i fryseren Det var en smuk og rørende oplevelse, uden det støre ubehag ..

Vi fik et flot 14 cellet æg op, hvilket de sagde var et flot æg .. normalt plejer de og sige at et æg der har delt sig mellem 8-12 celler er flotte æg

Nu er der ikke andet for end at krydse fingre .. nøj hvor jeg håber ægget sætter sig fast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Rockertand

Viventerdig skriver:

Så kom dagen hvor vi fik lagt et helt perfekt guldæg op vi fik også et enkelt i fryseren Det var en smuk og rørende oplevelse, uden det støre ubehag ..

Vi fik et flot 14 cellet æg op, hvilket de sagde var et flot æg .. normalt plejer de og sige at et æg der har delt sig mellem 8-12 celler er flotte æg

Nu er der ikke andet for end at krydse fingre .. nøj hvor jeg håber ægget sætter sig fast

Tillykke!

Jeg kender ikke så meget til behandlingsverdenen, men jeg kan ikke  huske, at jeg har læst om et 14-cellet æg før, det lyder rigtigt flot.

Anmeld

8. oktober 2012

Sofia24

Viventerdig skriver:

Tillykke!!

Krydser og håber at det bliver hvor det skal

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Viventerdig skriver:

Babyklister, baby klister baby klister.. Ja du får alt mit Så kan det nemlig være at babypigen snart kommer ud til mig hehe

Anmeld

8. oktober 2012

Viventerjer

Rockertand skriver:

Tillykke!

Jeg kender ikke så meget til behandlingsverdenen, men jeg kan ikke  huske, at jeg har læst om et 14-cellet æg før, det lyder rigtigt flot.

Nej, nemlig jeg kan hellere ikke rigtig finde særlig mange på min gode ven Google.dk Øj jeg håber håber håber

Taaak

Anmeld

8. oktober 2012

Viventerjer

Sofia24 skriver:

Tillykke!!

Krydser og håber at det bliver hvor det skal

Det håber jeg virkelig også herfra

Taaak

Anmeld

8. oktober 2012

Viventerjer

Camillos skriver:

Babyklister, baby klister baby klister.. Ja du får alt mit Så kan det nemlig være at babypigen snart kommer ud til mig hehe

Øj.. Jeg tager hellere end gerne mod babyklister her

Og så sender jeg lige en masse Vestøv i din retning

Anmeld

8. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

KÆMPE TILLYKKE

fingre for at det ender ud i en postitiv test

Blev helt rørt da jeg læste det, og tanken om det snart er mig, uhhhh :')

Anmeld

8. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

KÆMPE TILLYKKE

fingre for at det ender ud i en postitiv test

Blev helt rørt da jeg læste det, og tanken om det snart er mig, uhhhh :')

Taaaak

Det har virkelig også været en rutschebanetur uden lige.. En rutschebanetur som kulminerede med en fantastisk Ægoplægning idag ... Jeg er faktisk bare fyldt med lykke og håb lige nu

Ja det jo din tur lige straks .. Total syrealistisk oplevelse at gennemgå men du kan se frem til det Sender en masse krydser din retning

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Viventerdig skriver:

Øj.. Jeg tager hellere end gerne mod babyklister her

Og så sender jeg lige en masse Vestøv i din retning

Tak skal du ha ..... uhhh det må være nerverpirrende og spændende at "ruge" på befrugtede æg.. forstå mig ret... det skal bare sætte sig fast altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.