hvidtøl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Kay

Rikke Larsen skriver:

Det, der skulle hjælpe i hvidtøl ift mælkeproduktionen, er humlen. Grunden til at man altid har anbefalet hvidtøl er formentlig, at man i mange år mente at det nærmest var uden alkohol - og at den søde smag appelerer til kvinder. Der er dog 1,7% alkohol i hvidtøl og ikke en god ide når man ammer  Istedet kan man med fordel drikke alkoholfri øl (jeg har kun fundet tuborg super light) - der skulle man få samme effekt af humlen

Mht ammethe så skulle det if min sp være en rigtig god ide - og at der var rent faktisk er evidens for virkningen - så jeg drikker lystigt både the og superlight for at øge min produktion. Om det virker, ved jeg ikk - men så gør man da, hvad man kan

oki så de alkoholfire virker lige så godt!? sys nu hverken øl eller hvidt øl smager specielt godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Ja, det er min mand

hihi tror nok det var ham der var der da jeg tidligere på ugen var nede og købe græskar der var på tilbud men gik ind til en anden pris

Anmeld

14. oktober 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

hihi tror nok det var ham der var der da jeg tidligere på ugen var nede og købe græskar der var på tilbud men gik ind til en anden pris

Han kan godt huske situationen

Anmeld

14. oktober 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Han kan godt huske situationen

så må jeg hellere hilse pænt næste gang jeg går der ned

Anmeld

14. oktober 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

så må jeg hellere hilse pænt næste gang jeg går der ned

Har fortalt at du er en "baby.dk'ere"

Anmeld

14. oktober 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Har fortalt at du er en "baby.dk'ere"

hihi oki så håber jeg de kan få dem hjem  

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke Larsen

Ja, de skulle efter sigende virke lige så godt ;-) Jeg er absolut heller ikke den store øldrikker og skal nærmest tvinge en om dagen i mig - men hellere det, end hvidtøl

Anmeld

15. oktober 2012

Kay

Rikke Larsen skriver:

Ja, de skulle efter sigende virke lige så godt ;-) Jeg er absolut heller ikke den store øldrikker og skal nærmest tvinge en om dagen i mig - men hellere det, end hvidtøl

hvidtøllen har jeg drukket i shotglas løbende over hele dagen så er det ik så slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.