hvidtøl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.956 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Kay

da jeg ik har mælk nok og er nød til at suplere med mme, har jeg længe ledt efter hvidtøl... og det fandt jeg endelig og har drukket minimum en om dagen siden torsdag... og siden fredag har vores lille pige haft utrolig ondt i maven.... kan det havde en sammenhæng? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

sandramor

Jeg drak også Hvidtøl da jeg ammede for at øge mælkeproduktionen hvilket også hjalp et stykke tid... Havde dog ingen erfaringer med at min pige fik ondt i maven af det... Min sp sagde også at det ikke skulle ha nogen betydning... Men ved det faktisk ikke... :/

Håber da ikke det er derfor hun har ondt i maven

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Jeg har også drukket hvidtøl for at øge mælkeproduktionen... MED god virkening... (Gjorde det med min søn) Han fik ikke ondt i maven...

Anmeld

7. oktober 2012

Kay

tænker at jeg holder en pause et par dage for at tjekke om det er det... 

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Kay skriver:

tænker at jeg holder en pause et par dage for at tjekke om det er det... 

Lyder meget fornuftigt.... Håber da ikke det er det dit guld for ondt i maven af?!

Anmeld

7. oktober 2012

babymus77

Jeg lagt også drukket det med god virkning:-) 

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

da jeg ik har mælk nok og er nød til at suplere med mme, har jeg længe ledt efter hvidtøl... og det fandt jeg endelig og har drukket minimum en om dagen siden torsdag... og siden fredag har vores lille pige haft utrolig ondt i maven.... kan det havde en sammenhæng? 

Ja..for hvidtøl indeholder alkohol...så prøv med maltøl i stedet..det er endnu bedre stimuli end hvidtøl til dig.

Det kan også tænkes at hun ikke kan tåle malten i øllet.

Men prøv med maltøl først, og se hvad der sker.

(det med øl er et oldgammelt trick fra de helt gamle dage, men det kan faktisk have en stimulerende virkning på mælkeproduktionen, dog drak man altså maltøl.)

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2012

Kay

SussieThyssen skriver:

Ja..for hvidtøl indeholder alkohol...så prøv med maltøl i stedet..det er endnu bedre stimuli end hvidtøl til dig.

Det kan også tænkes at hun ikke kan tåle malten i øllet.

Men prøv med maltøl først, og se hvad der sker.

(det med øl er et oldgammelt trick fra de helt gamle dage, men det kan faktisk have en stimulerende virkning på mælkeproduktionen, dog drak man altså maltøl.)

Kærligst
Sussie

og hvor kan jeg få fat i det?

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Smager maltøl som hvidtøl?

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

og hvor kan jeg få fat i det?

Tjaaa...prøv et supermarked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.