hvidtøl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Lady Marion <3

Jeg har hørt al den snak om hvidt øl og amme the er en gammel skrøne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Nadia&Daniel

Prøv lige Dagli'Brugsen Ørholm (Lyngby)

Anmeld

14. oktober 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Prøv lige Dagli'Brugsen Ørholm (Lyngby)

de har kun hvidtøl det er der jeg har fundet dem

Anmeld

14. oktober 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

de har kun hvidtøl det er der jeg har fundet dem

Manden min vil lige kigge på det imorgen - ellers kan han prøve at bestille det hjem til dig

Anmeld

14. oktober 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Manden min vil lige kigge på det imorgen - ellers kan han prøve at bestille det hjem til dig

arbejder han der nede??

Anmeld

14. oktober 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

arbejder han der nede??

Ja, han er sous-chef dernede

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke Larsen

Det, der skulle hjælpe i hvidtøl ift mælkeproduktionen, er humlen. Grunden til at man altid har anbefalet hvidtøl er formentlig, at man i mange år mente at det nærmest var uden alkohol - og at den søde smag appelerer til kvinder. Der er dog 1,7% alkohol i hvidtøl og ikke en god ide når man ammer  Istedet kan man med fordel drikke alkoholfri øl (jeg har kun fundet tuborg super light) - der skulle man få samme effekt af humlen

Mht ammethe så skulle det if min sp være en rigtig god ide - og at der var rent faktisk er evidens for virkningen - så jeg drikker lystigt både the og superlight for at øge min produktion. Om det virker, ved jeg ikk - men så gør man da, hvad man kan

Anmeld

14. oktober 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Ja, han er sous-chef dernede

går ud fra han hedder daniel så så har jeg mødt ham... hihi

Anmeld

14. oktober 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

går ud fra han hedder daniel så så har jeg mødt ham... hihi

Ja, det er min mand

Anmeld

14. oktober 2012

Kay

Rikke Larsen skriver:

Det, der skulle hjælpe i hvidtøl ift mælkeproduktionen, er humlen. Grunden til at man altid har anbefalet hvidtøl er formentlig, at man i mange år mente at det nærmest var uden alkohol - og at den søde smag appelerer til kvinder. Der er dog 1,7% alkohol i hvidtøl og ikke en god ide når man ammer  Istedet kan man med fordel drikke alkoholfri øl (jeg har kun fundet tuborg super light) - der skulle man få samme effekt af humlen

Mht ammethe så skulle det if min sp være en rigtig god ide - og at der var rent faktisk er evidens for virkningen - så jeg drikker lystigt både the og superlight for at øge min produktion. Om det virker, ved jeg ikk - men så gør man da, hvad man kan

oki så de alkoholfire virker lige så godt!? sys nu hverken øl eller hvidt øl smager specielt godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.