Lyse striber til barn på snart 12 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

abe123

og så vil jeg lige tilføje at en god stribe farvning ikke giver en slem udgroning. Det ser ikk anderledes ud end når små børns hår bliver bleget i solen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Pige2009

mortilfreja skriver:

Hej.

Min datter på snart 12 vil gerne have lyse striber i sit kommunefarvede hår..
Er lidt skeptisk med det og ved ik om jeg skal give lov..

Hvad synes i??

Uddyb gerne jeres svar..

Jeg ville ikke give lov, da man ikke ved, hvilke hormonforstyrrende stoffer etc., der forefindes i skidtet

Anmeld

7. oktober 2012

Mother-love

mortilfreja skriver:

Hej.

Hvad synes i??

Uddyb gerne jeres svar..

jeg har svaret ja. for jeg kan ikke se hvorfor hun ikke skulle få lov til det. så længe hun ikke kommer og siger hun vil have pink,lilla eller blåt hår

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Selvom jeg hadet min forældre og ikke mindst min mor for at jeg ikke måtte hverken gå med make up eller farve mit hår som alle andre i den alder, er jeg lykkelig for hendes nej den da i dag..

Synes måske 12 år er lige tidlig nok. Så heller vente de få år til hun er 15-16 år..

Jeg ved godt det kun er striber, men alligevel. vent..

Anmeld

8. oktober 2012

mortilfreja

Tak for jeres svar og meninger...

Jeg er stadig meget splittet oz pga de stoffer det indeholder som kan være skadelige..

Fik dog selv permanentet mit har fra jeg var 8 til jeg var 14.. Og det var nok heller ik det sundeste..

Anmeld

8. oktober 2012

Brams

Hej.

Hvad synes i??

Uddyb gerne jeres svar..

Jeg synes det er alt alt for tidligt at begynde med sådan nogle ting, da der er mange skadelige stoffer i, så jeg ville bestemt ikke gøre det

Børn har i dag så travlt med at blive "små voksne" (piercing, farve hår, udfordrende tøj osv.) og jeg synes det er vores pligt at lave dem være børn lidt endnu.

Anmeld

8. oktober 2012

MissTas

Hej.

Hvad synes i??

Uddyb gerne jeres svar..

jeg kan ikke se noget problem i det det havde jeg hvert fald givet min datter på 12 lov til hvis jeg havde en der var så gammel og ved mange frisører nu om dage kan man få økologisk hårfarve, som indeholder langt mindre skadelige stoffer end alm hårfarve.

Anmeld

8. oktober 2012

CaWi

Hvis dit barns personlighed er: jeg gør selvfølgelig som mor og far aiger. Så synes jeg du skal sige nej pga kemikalierne. O har man en gang farvet hår, så stopper man ikke igen.
Hvis hun derimod,ligesom jeg selv, nogle gange gjorde ting som mine forældre ikke ville have, så synes jeg du skal give hende lov til at få FLOTTE lyse striber. Jeg måtte ikke for mine forældre da jeg var 12. Så jeg brugte mine sparepenge på en hårfarve fra brugsen, hvor resultatet jo bare ikke blev nær så flot som hos frisøren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.