Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det styrer du selvfølgelig selv... Men jeg havde ikke gjort det... Jeg begyndte at farve mit hår da jeg var tretten og det ville jeg godt nok ønske jeg ikke var begyndt på så tidligt
mortilfreja skriver: Hej.Min datter på snart 12 vil gerne have lyse striber i sit kommunefarvede hår..Er lidt skeptisk med det og ved ik om jeg skal give lov..Hvad synes i??Uddyb gerne jeres svar..
Hej.Min datter på snart 12 vil gerne have lyse striber i sit kommunefarvede hår..Er lidt skeptisk med det og ved ik om jeg skal give lov..Hvad synes i??Uddyb gerne jeres svar..
Hej min originale hårfarve er også kommune farve, med en smule rødt skær jeg fik selv lyse striber i fra jeg var 8-9 år og fortryder det ikke, jeg synes det er iorden hun får striber i , det er jo ikk ligefrem fordi hun bedet om en vild farve men bare lidt striber det sætter lidt liv i en ellers så kedelig hårfarve
Det kan jeg ikke se noget problem i når det "bare" er striber.
Kom hun nu og sagde hun gerne ville have en pink hanekam, ja så ville jeg sige at det måtte hun vente med til hun blev 18. Men striber synes jeg ikke der er noget galt i.
Faith skriver: Det kan jeg ikke se noget problem i når det "bare" er striber. Kom hun nu og sagde hun gerne ville have en pink hanekam, ja så ville jeg sige at det måtte hun vente med til hun blev 18. Men striber synes jeg ikke der er noget galt i.
Yurie skriver: Tror også min søster var 12-13 da hun fik lyse striber.Jeg forstår godt din datter. men det er jo din beslutning. Men heller det end at det er en tungepiercing eller tattovering hun vil ha
Tror også min søster var 12-13 da hun fik lyse striber.Jeg forstår godt din datter. men det er jo din beslutning. Men heller det end at det er en tungepiercing eller tattovering hun vil ha
Enig! Der findes det der er værre end lyse striber i håret
Faith skriver: Enig! Der findes det der er værre end lyse striber i håret
Synes 12 år er tidligt, min datter vil nok ikke få lov hvis hun spørg til den tid. Men det er jo helt op til dig selv som forælder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128