Den sødeste Røde Kors indsamler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
tarkoflen skriver:

Som 4 årig kan man sagtens tage sådan en tur alene, det skulle da ikke betyde noget

Selvfølgelig kan hun det. Og så kan hun tage lillebror i hånden, så jeg kan sidde hjemme og drikke kaffe

Spøg til side så klarede hun det rigtig godt, og jeg fortalte hende, at pengene skulle bruges til mad til børn, der ikke havde noget mad, så hun sagde hver gang, der kom penge i bøtten, at nu skulle vi sende noget mad til andre børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

tarkoflen

PT skriver:

Selvfølgelig kan hun det. Og så kan hun tage lillebror i hånden, så jeg kan sidde hjemme og drikke kaffe

Spøg til side så klarede hun det rigtig godt, og jeg fortalte hende, at pengene skulle bruges til mad til børn, der ikke havde noget mad, så hun sagde hver gang, der kom penge i bøtten, at nu skulle vi sende noget mad til andre børn

Hvor er det sødt at hun siger sådan til folk, det må da smelte det mest kyniske hjerte for jeg har da oplevet nogen skæld ud fordi jeg vågede at ringe på folks dør... Øhh du kan jo bare sige ellers tak! Men det er nok lidt sværer når der står et lille barn

Anmeld

7. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
tarkoflen skriver:

Hvor er det sødt at hun siger sådan til folk, det må da smelte det mest kyniske hjerte for jeg har da oplevet nogen skæld ud fordi jeg vågede at ringe på folks dør... Øhh du kan jo bare sige ellers tak! Men det er nok lidt sværer når der står et lille barn

Jeg oplevede nemlig kun en, der ikke ville give noget, men et par andre, tror jeg, gav et par kroner, fordi Sabrina netop stod og så sød ud i silende regn

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

PT skriver:

Jeg oplevede nemlig kun en, der ikke ville give noget, men et par andre, tror jeg, gav et par kroner, fordi Sabrina netop stod og så sød ud i silende regn

Jeg er sådan set også ligeglad med om folk giver to kroner eller 100 kr. Det er mere princippet i at skælde ud, jeg synes var noget pjat men det var en sur gammel mand, så han havde nok ikke andre at råbe af men jeg håber at det at der er børn med ville afholde sådan en stodder fra at opføre sig så grimt!

Hvad sagde hun til, at der var en der ikke ville give noget, var hun ok med det?

Anmeld

7. oktober 2012

TNBC

tarkoflen skriver:

Ja der er ikke andet for

Ja det må du forslå..

Anmeld

7. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
tarkoflen skriver:

Jeg er sådan set også ligeglad med om folk giver to kroner eller 100 kr. Det er mere princippet i at skælde ud, jeg synes var noget pjat men det var en sur gammel mand, så han havde nok ikke andre at råbe af men jeg håber at det at der er børn med ville afholde sådan en stodder fra at opføre sig så grimt!

Hvad sagde hun til, at der var en der ikke ville give noget, var hun ok med det?

Det ligner jo heller ikke noget at stå og skælde folk ud, når de kommer for at samle ind til et godt formål man kan da bare sige nej tak

Sabrina sagde, at de nok ikke havde nogen penge - og højt nok til, at han hørte det lidt pinligt - men hvad skal jeg sige til hende?

Anmeld

7. oktober 2012

TNBC

PT skriver:

Det ligner jo heller ikke noget at stå og skælde folk ud, når de kommer for at samle ind til et godt formål man kan da bare sige nej tak

Sabrina sagde, at de nok ikke havde nogen penge - og højt nok til, at han hørte det lidt pinligt - men hvad skal jeg sige til hende?

Jeg vil bare have sagt: ja du har nok ret og så bare gå.
Der er virkelig folk der bare er høflige. Jeg har oplevet folk der ikke åbnede og jo de var hjemme. Og jeg havde en lille dreng med.

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

PT skriver:

Lige præcis

Hi hi godt sagt det kunne desværre hænde, at jeg ikke ville have en ærlig krone på mig, hvis jeg havde glemt det... Men så får man jo bare et girokort eller en smskode det er altså smart!

Anmeld

7. oktober 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Ja det var skønt hun var afsted med sin far og her hvor vi bor er altså ikke andet end trappeopgange, og jeg har været på turen, og synes faktisk det var rimelig hårdt...

Sej lille myre

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

Baagøe skriver:

Sej lille myre

Meget sej! Hun så også ret stolt ud, da hun tog imod pengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.