Den sødeste Røde Kors indsamler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

TNBC

tarkoflen skriver:

Jeg har også været afsted for kræftens bekæmpelse og røde kors før. I år dur det ikke, da jeg døjer ret meget med kvalme, og heldigt jeg sagde nej i år, for jeg har det r** dårligt i dag! Men mine børn skal helt sikkert også med og gerne fra de er helt små

Jeg plejer at indsamle to gange om året. Har også gjort det i sillende regn.. Det var nogle lange timer:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Hvor var den lille tre årige pige, der kom med raslebøssen i dag, da ikke til at stå for! Da naboen ikke åbnede, stod hun udenfor og sagde kuk kuuuuk, kuk kuuuuk, de kan altså ikke have været hjemme, for så kunne man da ikke stå for det

Herligt

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

Yurie skriver:

Jeg plejer at indsamle to gange om året. Har også gjort det i sillende regn.. Det var nogle lange timer:-)

Det er også sådan en god gerning! Det ligger desværre tit omkring fødselsdage i familien, så jeg har ikke været ude, så mange gange som jeg gerne vil! Meeen mon ikke jeg kan komme i gang igen, og så må folk holde fødselsdag andre dage

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

Baagøe skriver:

Herligt

Ja det var skønt hun var afsted med sin far og her hvor vi bor er altså ikke andet end trappeopgange, og jeg har været på turen, og synes faktisk det var rimelig hårdt...

Anmeld

7. oktober 2012

TNBC

tarkoflen skriver:

Det er også sådan en god gerning! Det ligger desværre tit omkring fødselsdage i familien, så jeg har ikke været ude, så mange gange som jeg gerne vil! Meeen mon ikke jeg kan komme i gang igen, og så må folk holde fødselsdag andre dage

Eller holde dem senere på dagen. Vi holder tit eftermiddag/ aften

Anmeld

7. oktober 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor sødt jeg Astrid på 18 mdr har også været ude og samle ind her i formiddag

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

Yurie skriver:

Eller holde dem senere på dagen. Vi holder tit eftermiddag/ aften

Ja der er ikke andet for

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

AnjaM skriver:

Hvor sødt jeg Astrid på 18 mdr har også været ude og samle ind her i formiddag

Synes det er hyggeligt når der er børn med

Anmeld

7. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter på tre, var også den, der holdt bøtten og ringede på dørene på vores rute. Og alle de gamle damer bød hende på kage og slik

Næste år tror jeg, hun bare skal have en rute for sig selv

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

PT skriver:

Min datter på tre, var også den, der holdt bøtten og ringede på dørene på vores rute. Og alle de gamle damer bød hende på kage og slik

Næste år tror jeg, hun bare skal have en rute for sig selv

Som 4 årig kan man sagtens tage sådan en tur alene, det skulle da ikke betyde noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.