Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Hvor var den lille tre årige pige, der kom med raslebøssen i dag, da ikke til at stå for! Da naboen ikke åbnede, stod hun udenfor og sagde kuk kuuuuk, kuk kuuuuk, de kan altså ikke have været hjemme, for så kunne man da ikke stå for det
Hvor var den lille tre årige pige, der kom med raslebøssen i dag, da ikke til at stå for! Da naboen ikke åbnede, stod hun udenfor og sagde kuk kuuuuk, kuk kuuuuk, de kan altså ikke have været hjemme, for så kunne man da ikke stå for det
Årh sødt Det var også to unge piger der var her, sys det er et fedt initiativ i den alder! (de har nok været 12-13 år)
HeidiØ skriver: Årh sødt Det var også to unge piger der var her, sys det er et fedt initiativ i den alder! (de har nok været 12-13 år)
tarkoflen skriver: Jeg synes det er så fedt at man tager sine børn med ud og samler ind Og hun var bare så sød!
Jeg synes det er så fedt at man tager sine børn med ud og samler ind Og hun var bare så sød!
Ja, det ku jeg forestille mig
Mussen2 skriver:Her vardet to knægte på 16-17 fedt de gider bruge tid på det
Bøllemyr skriver:Hvor kært
Yurie skriver:Jeg plejede at have mine nevøer med som er 9 og 5 nu. De Synes det var sjovt, men også lidt hårdt. Og min søster som i dag er 19.Jeg har desværre ikke kunne i år.. Der er nogle unge der bliver opdraget godt:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128