Den sødeste Røde Kors indsamler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

tarkoflen

Hvor var den lille tre årige pige, der kom med raslebøssen i dag, da ikke til at stå for! Da naboen ikke åbnede, stod hun udenfor og sagde kuk kuuuuk, kuk kuuuuk, de kan altså ikke have været hjemme, for så kunne man da ikke stå for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

HeidiØ

tarkoflen skriver:

Hvor var den lille tre årige pige, der kom med raslebøssen i dag, da ikke til at stå for! Da naboen ikke åbnede, stod hun udenfor og sagde kuk kuuuuk, kuk kuuuuk, de kan altså ikke have været hjemme, for så kunne man da ikke stå for det

Årh sødt Det var også to unge piger der var her, sys det er et fedt initiativ i den alder! (de har nok været 12-13 år)

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

HeidiØ skriver:

Årh sødt Det var også to unge piger der var her, sys det er et fedt initiativ i den alder! (de har nok været 12-13 år)

Jeg synes det er så fedt at man tager sine børn med ud og samler ind

Og hun var bare så sød!

Anmeld

7. oktober 2012

HeidiØ

tarkoflen skriver:

Jeg synes det er så fedt at man tager sine børn med ud og samler ind

Og hun var bare så sød!

Ja, det ku jeg forestille mig

Anmeld

7. oktober 2012

2721

Hvor kært

Anmeld

7. oktober 2012

Mussen2

Her vardet to knægte på 16-17 fedt de gider bruge tid på det

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

Mussen2 skriver:

Her vardet to knægte på 16-17 fedt de gider bruge tid på det

Sejt! Sådan nogle unge knægte skulle der være flere af

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

Bøllemyr skriver:

Hvor kært

Anmeld

7. oktober 2012

TNBC

tarkoflen skriver:

Jeg plejede at have mine nevøer med som er 9 og 5 nu. De Synes det var sjovt, men også lidt hårdt. Og min søster som i dag er 19.
Jeg har desværre ikke kunne i år..
Der er nogle unge der bliver opdraget godt:-)

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

Yurie skriver:

Jeg plejede at have mine nevøer med som er 9 og 5 nu. De Synes det var sjovt, men også lidt hårdt. Og min søster som i dag er 19.
Jeg har desværre ikke kunne i år..
Der er nogle unge der bliver opdraget godt:-)

Jeg har også været afsted for kræftens bekæmpelse og røde kors før. I år dur det ikke, da jeg døjer ret meget med kvalme, og heldigt jeg sagde nej i år, for jeg har det r** dårligt i dag! Men mine børn skal helt sikkert også med og gerne fra de er helt små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.