Det nok ikke så opmuntrende lige nu med her er min solstråle historie <3
mine forældre smed prævention da min mor var 20, og nu skulle de altså op på rådhuset, giftes, have hus, og lave børnebærelse..
De fik lavet alt, og gik nu og ventede på de to streger.. Men et år efter var der intet sket ... Utålmodigheden meldte sig mere og mere, og de gik til lægen og fik både min mor og far tjekket..
det bliver hurtigt klart at de har store problemer med at blive gravide.. Og min far og mor får hver en hård meddelse. Min fars sædkvalitet er ikke eksisterende.. Der er vitterligt intet at komme efter, oveni det får min mor a vide at hun har en cyste på hendes ene æggeleder, og den bliver derfor fjernet..
Så altså, min mor har ben fungerende æggestok, og min fars sæd kvalitet er død.. Deres chancer bliver skønnet til st være =0 .. Mine forældre prøver ihærdigt i yderligere 8 år.. Efter 8 år beslutter de at nu er det nok, de Khan ikke klare flere skuffelser, de hæver opsparingen og tager på bryllupsrejse i 3 måneder for at finde sig selv..
Da de kommer hjem meddeler min faster OG moster at de ventet sig.. Min mor er ulykkelig over at det ikke er hende der står og skal være mor..
efter en måneds tid får hun det rigtig dårligt, og går til lægen i frygt for endnu en cyste, da hendes mens er udebleven længe.. Hun kommer til lægen, han sender hende til scanning med det samme, og der ser de ikke en cyste, men et fire måneder gammelt foster (mig) ..
Min mir er lykkelig, og formår at føde før både moster og faster, siden har jeg fået en fantastisk lille søster 13 måneder efter jeg blev født
så selv med odds på 0 .. Har mine forældre fået to børn<3
håber det hjalp lidt, og mit budskab om ikke at stresse hinanden til baby er kommet igennem
..
-for jer