Frustration!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Sender dig den største krammer!!!

Jeg kan kun prøve at sætte mig ind i hvor hård det må være!

Og et år er dæleme lang tid! Men! 88% vil inden for 2 år, have opnået en graviditet! (endnu længere tid, I know!) min pointe er at det KAN lade sig gøre!

Måske er det ikke så opmundtrende, men jeg for jer!

To år er godt nok også lang tid, det holder jeg altså bare slet ikke til!  Øv hvor er jeg bare opgivende lige nu.... Men tak alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

0siv0 skriver:

Her er link til artiklen (og reference til originalartiklen):

http://health.au.dk/aktuelt/nyhed/artikel/for-meget-motion-kan-udsaette-graviditet/

Der er ikke nævnt en årsag til sammenhængen, men jeg kunne forestille mig, at intensiv træning fungerer som en slags stressor for kroppen, og at det forøgede stressniveau har betydning for fertiliteten.. Eller også mindsker den ekstra træning fedtprocenten til et niveau, hvor kroppen ikke føler sig næret nok til at være fertil.. Bud har jeg nok af, men det videnskabelige svar kan jeg ikke give - det er ikke fysik og ernæring og den slags, jeg er særligt vidende om

Det lyder meget fornuftigt i mine ører, men vil godt nok også være ked af at skulle undvære min træning...

... Ingen der kender nogle gode tricks? Pre-Seed, kur, piller, ligge med benene i vejret efter sex, anything??

Anmeld

10. oktober 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

To år er godt nok også lang tid, det holder jeg altså bare slet ikke til!  Øv hvor er jeg bare opgivende lige nu.... Men tak alligevel

Ja, det er ikke fedt! forstår udemærket din fustration!

Håber at det snart lykkedes for jer!

Anmeld

10. oktober 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

I denne måned er det årsdag for jeg smed mine p-piller i håbet om, at min kæreste og jeg skulle blive forældre - uvidende om alle de frustrationer og utålmodighed, der snart skulle indhente os... Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet, at det skulle blive "så hårdt arbejde" at blive gravid med drømmebarnet! For det første har min cyklus bare været noget lort!! De første 3 måneder fik jeg slet ikke min menstruation, men derefter begyndte den så småt at komme og med en cyklus på omkring 33-35 dage. Nu er den så for alvor gået i kludder igen, hvor der sidst gik 44 dage, og nu venter jeg atter på rødstrømperne kommer (vel og mærke er jeg på dag 40 nu og stadig ingen mens). Har følt mig lidt anderledes "down there" det sidste stykke tid med mange jag og ofte en slags sidestik i venstre side, men ak... En graviditetstest viste SOM SÆDVANLIG negativ i morges

Grundet den uregelmæssige menstruation frygtede jeg, at jeg havde PCO, hvorfor jeg tog til lægen for en lille måneds tid siden. Han tog en masse blodprøver på mig, og der var, gudskelov havde jeg nær sagt, ingenting i vejen... Men nu tænker jeg bare: Hvad er det så!? Min kæreste har et barn fra et tidligere forhold, så jeg ved da, at det ikke er ham, den er gal med... Anyways.. Jeg spurgte så min læge, om man kan få nogle piller eller noget for at få en lidt mere regelmæssig menstruation, men han sagde, at jeg blot skal give det noget tid, fordi jeg kun er 23, ARGH! HAR givet det tid, forfanden vi har prøvet i et år nu!!

Synes bare ikke rigtig, at jeg kan overskue PB mere - jeg gik ind til dette med en forventning om, at i løbet af maks et år ville jeg stå med en positiv test, men jeg blev klogere!! Åh hvor er det hele dog surt...

Har virkelig brug for nogle solstrålehistorier

først og fremmest en kæmpe krammer!

Jeg har selv været i dit sted, dog med en meget reglmæssig mens, lige fra start. Der gik også næsten et år uden der skete noget, så vi tog til lægen og blev undersøgt, og nu er vi igang med vores første benhadlingsforsøg.
Jeg var 22 år gammel da jeg fik til lægen, og der var ingen problemer med at gå en henvisning
Du har ret til at komme videre i systemet, eftersom I har prøvet i et år.

Jeg synes da at din kæreste burde tage til lægen og blive undersøgt også. Bare fordi han har et barn fra tidligere, er det jo ikke sikkert at han stadig er fit for fight.

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ja, det er ikke fedt! forstår udemærket din fustration!

Håber at det snart lykkedes for jer!

Tak

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

først og fremmest en kæmpe krammer!

Jeg har selv været i dit sted, dog med en meget reglmæssig mens, lige fra start. Der gik også næsten et år uden der skete noget, så vi tog til lægen og blev undersøgt, og nu er vi igang med vores første benhadlingsforsøg.
Jeg var 22 år gammel da jeg fik til lægen, og der var ingen problemer med at gå en henvisning
Du har ret til at komme videre i systemet, eftersom I har prøvet i et år.

Jeg synes da at din kæreste burde tage til lægen og blive undersøgt også. Bare fordi han har et barn fra tidligere, er det jo ikke sikkert at han stadig er fit for fight.

Ved du så, om du "fejler" noget, siden der ikke er sket noget i det år? Min læge var ret afvisende med hensyn til videre udredning, fordi jeg "kun" er 23 år... Men jeg er heller ikke helt sikker på, at jeg er klar til at gå i behandling

Det kan godt være, at jeg skal bede kæresten om at smutte forbi lægen, hm..

Tak for svar

Anmeld

11. oktober 2012

baby012

Det nok ikke så opmuntrende lige nu med her er min solstråle historie <3 

mine forældre smed prævention da min mor var 20, og nu skulle de altså op på rådhuset, giftes, have hus, og lave børnebærelse.. 

De fik lavet alt, og gik nu og ventede på de to streger.. Men et år efter var der intet sket ... Utålmodigheden meldte sig mere og mere, og de gik til lægen og fik både min mor og far tjekket..

det bliver hurtigt klart at de har store problemer med at blive gravide.. Og min far og mor får hver en hård meddelse. Min fars sædkvalitet er ikke eksisterende.. Der er vitterligt intet at komme efter, oveni det får min mor a vide at hun har en cyste på hendes ene æggeleder, og den bliver derfor fjernet.. 

Så altså, min mor har ben fungerende æggestok, og min fars sæd kvalitet er død.. Deres chancer bliver skønnet til st være =0 .. Mine forældre prøver ihærdigt i yderligere 8 år.. Efter 8 år beslutter de at nu er det nok, de Khan ikke klare flere skuffelser, de hæver opsparingen og tager på bryllupsrejse i 3 måneder for at finde sig selv.. 

Da de kommer hjem meddeler min faster OG moster at de ventet sig.. Min mor er ulykkelig over at det ikke er hende der står og skal være mor.. 

efter en måneds tid får hun det rigtig dårligt, og går til lægen i frygt for endnu en cyste, da hendes mens er udebleven længe.. Hun kommer til lægen, han sender hende til scanning med det samme, og der ser de ikke en cyste, men et fire måneder gammelt foster (mig) .. 

Min mir er lykkelig, og formår at føde før både moster og faster, siden har jeg fået en fantastisk lille søster 13 måneder efter jeg blev født  

så selv med odds på 0 .. Har mine forældre fået to børn<3 

håber det hjalp lidt, og mit budskab om ikke at stresse hinanden til baby er kommet igennem ..

-for jer  

Anmeld

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Ved du så, om du "fejler" noget, siden der ikke er sket noget i det år? Min læge var ret afvisende med hensyn til videre udredning, fordi jeg "kun" er 23 år... Men jeg er heller ikke helt sikker på, at jeg er klar til at gå i behandling

Det kan godt være, at jeg skal bede kæresten om at smutte forbi lægen, hm..

Tak for svar

Jeg fejler ikke noget, men min kæreste har nedsat sædkvalitet..

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Jeg fejler ikke noget, men min kæreste har nedsat sædkvalitet..

Øv hvor træls, men håber det bedste for jer!

Tænk at det skal være så frustrerende at lave en baby, åhha da....

Anmeld

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Øv hvor træls, men håber det bedste for jer!

Tænk at det skal være så frustrerende at lave en baby, åhha da....

Ja, man har i alle de foregående år gået og passet så meget på, for tænk nu hvis man blev gravid, og når man så gerne vil, så skal det bare være pisse svært!

Dog ser jeg positivt på det, og tror helt sikkert at det nok skal lykkedes. Lægerne idag er jo super dygtige.

Hvor lang tid har I prøvet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.