Det er hårdt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

Så lad ham blive overrasket, når du så rent faktisk ber ham pisse af..

ved dog ikke hvem af jer der står på lejekontrakten..
hvis i begge står der, så er der nogen formalia deromkring.. men hvis det er DIG alene der står der. kan du faktisk herbe ham ud pronto hehe

men ja, jeg syntes du skulle få et par nosser (du må gerne låne mine)  og så fortælle ham hvad du syntes og mener, og så sparke ham ud

som fyr, ville jeg næsten selv forvente dette, hvis det var mig der havde begået Den brøler der

Vi står begge på den :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Vi står begge på den :/ 

okay.. så kan du kun "smide" ham ud, når han finder en ny lejlighed mener jeg..

dog vil jeg kraftigt opfordre til dette

du kan dog også prøve og høre din udlejer, om du må få fjernet hans navn fra lejekontrakten (kan gøres uden din kærestes samtykke

og så kan du smide ham ud med det samme

modbydeligt men sandt

Anmeld

6. oktober 2012

FruK

Stoffer og spritkørsel... Der var jeg sgu stået af. 

Een ting er at han tager ud og fester og drikker sig fuld, men hvis I har nogle aftaler om hvordan det skal foregå, så skal de overholdes. 

Anmeld

6. oktober 2012

TeamRocket

Dustmuz skriver:

her kommer et forslag fra Kagerulle gutten..

FAT KAGERULLEN..

Spørg ham om SANDHEDEN, og husk at sig følgende

"Hvis du fortæller mig noget du ikke har sagt de 7 andre gange, så slår jeg dig, og smider dig ud"

Du er bedre tjent uden, sorry to say.. men min holdning..
har da selv været "dum" et ikke komme hjem til tiden, eller drukket en smule for meget..
Har dog ALDRIG taget stoffer eller kørt spiritus kørsel..
Har da også fået en skideballe hver eneste gang, og haft en kæreste som var skuffet (er værre end en kæreste der er sur)

Må jeg spørge om du ikke synes din joke med kagerullen er lidt brugt? Hvis hun endelig slog ham er hun jo ikke en pind bedre end det fjols, desuden ville truslen om at han bliver slået hvis historien ændre sig jo nok ikke få ham til at indrømme de ting han har udeladt de andre gange :-S

Anmeld

6. oktober 2012

Dustmuz

TeamRocket skriver:

Må jeg spørge om du ikke synes din joke med kagerullen er lidt brugt? Hvis hun endelig slog ham er hun jo ikke en pind bedre end det fjols, desuden ville truslen om at han bliver slået hvis historien ændre sig jo nok ikke få ham til at indrømme de ting han har udeladt de andre gange :-S

ingen anelse.. men den skal nok heller ikke tages bokstaveligt skal du se..

men de fleste fyrer ville rent faktisk have RESPEKT for dig, hvis du tog en kagerulle i hånden og truede ham med at klappe ham en, da det ikke ligger til jer piger og stikke en lussing eller andet, hvis det rent faktisk er fortjent..

Anmeld

6. oktober 2012

TeamRocket

Dustmuz skriver:

men de fleste fyrer ville rent faktisk have RESPEKT for dig, hvis du tog en kagerulle i hånden og truede ham med at klappe ham en, da det ikke ligger til jer piger og stikke en lussing eller andet, hvis det rent faktisk er fortjent..

Så fordi en gut gør sig fortjent til et par på hovedet så er det kvindes pligt at synke så lavt som vold? ;-) det håber jeg virkelig de fleste holder sig for gode til.

Anmeld

6. oktober 2012

TeamRocket

Dustmuz skriver:

Og respekt kan ikke sammenlignes med frygt for vold. Respekt er når han aldrig kunne drømme om at lave sådan en svinestreg, ikke når han ikke tør at frygt for at få en på lampen.

Anmeld

6. oktober 2012

Mum33

Ham havde jeg ikke brugt en dag i mit liv på. Kom videre. Bare mit råd.

Anmeld

6. oktober 2012

Dustmuz

TeamRocket skriver:

Så fordi en gut gør sig fortjent til et par på hovedet så er det kvindes pligt at synke så lavt som vold? ;-) det håber jeg virkelig de fleste holder sig for gode til.

Anser det nu ikke som vold at stikke manden en lussing hehe..

Anmeld

6. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Du skal ikke bruge "sandheden" eller "hele historien" til noget.

Du kender al den sandhed, du har brug for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.