Det er hårdt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

her kommer et forslag fra Kagerulle gutten..

FAT KAGERULLEN..

Spørg ham om SANDHEDEN, og husk at sig følgende

"Hvis du fortæller mig noget du ikke har sagt de 7 andre gange, så slår jeg dig, og smider dig ud"

Du er bedre tjent uden, sorry to say.. men min holdning..
har da selv været "dum" et ikke komme hjem til tiden, eller drukket en smule for meget..
Har dog ALDRIG taget stoffer eller kørt spiritus kørsel..
Har da også fået en skideballe hver eneste gang, og haft en kæreste som var skuffet (er værre end en kæreste der er sur)

Han mener jeg er latterlig og at jeg overreagere. 

Men jeg skulle jo nok gøre det. Sætte ham ned, bede ham fortælle fra start til slut, og er der bare 1 ting han glemmer eller udelader (som han har sagt før) så det ud... 

Tror bare ikke han tror på jeg virkelig går fra ham.. Da jeg har truet med det mange gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Ved det, og det er også det jeg har mest lyst til.. Det er bare det der sidste til og gøre det, der mangler. Er nok bare bange for hvad familie og venner siger :/

Er sikker på at din familie og venner bakker dig op i det her!
Ellers er da noget helt galt i den her verden?!

Sender dig en kæmpe

Anmeld

6. oktober 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Har skam prøvet, men han mener bestemt han siger sandheden.. Det er så Bare den 5-6-7 "sandhed" siden de kom hjem i søndags! 

som dustmuz så pænt siger det, en kagerulle eller andet tungt værktøj kan bruges til andet end pynt men nå spøg til side, hvis manden ikke kan fastholde én sandhed, og de andre 57 historier afviger meget fra hinanden, så vil jeg formode han har noget at skjule, ergo ud af vagten.

og hvad familie og venner angår, tjaa hvis de ikke støtter dig og bakker dig op i at den beslutning er den rette, hvad skal du så med dem et eller andet sted ?

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Er sikker på at din familie og venner bakker dig op i det her!
Ellers er da noget helt galt i den her verden?!

Sender dig en kæmpe

Tror jeg bestemt også, men mere den der med at vi ikke "holdte" "unge og dumme" agtig.. Det tænker de nok ikke, men det er nok det jeg er bange for

Anmeld

6. oktober 2012

Bebsesmoar

Anonym skriver:

Kunne du ikke sparke lidt af den gejst du har dig, herover til mig  

Du siger hvad jeg føler, men det er svært og gøre det endeligt.. 

Hvis det er det du føler inderst inde så vil det være et spørgsmål om tid før det bryder igennem!! 

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

som dustmuz så pænt siger det, en kagerulle eller andet tungt værktøj kan bruges til andet end pynt men nå spøg til side, hvis manden ikke kan fastholde én sandhed, og de andre 57 historier afviger meget fra hinanden, så vil jeg formode han har noget at skjule, ergo ud af vagten.

og hvad familie og venner angår, tjaa hvis de ikke støtter dig og bakker dig op i at den beslutning er den rette, hvad skal du så med dem et eller andet sted ?

Det er så rigtigt .. Det bare svært . Men gør jeg det ikke, ved jeg jeg mister mig selv til sidst 

Anmeld

6. oktober 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Han mener jeg er latterlig og at jeg overreagere. 

Men jeg skulle jo nok gøre det. Sætte ham ned, bede ham fortælle fra start til slut, og er der bare 1 ting han glemmer eller udelader (som han har sagt før) så det ud... 

Tror bare ikke han tror på jeg virkelig går fra ham.. Da jeg har truet med det mange gange

Så lad ham blive overrasket, når du så rent faktisk ber ham pisse af..

ved dog ikke hvem af jer der står på lejekontrakten..
hvis i begge står der, så er der nogen formalia deromkring.. men hvis det er DIG alene der står der. kan du faktisk herbe ham ud pronto hehe

men ja, jeg syntes du skulle få et par nosser (du må gerne låne mine)  og så fortælle ham hvad du syntes og mener, og så sparke ham ud

som fyr, ville jeg næsten selv forvente dette, hvis det var mig der havde begået Den brøler der

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Bebsesmoar skriver:

Hvis det er det du føler inderst inde så vil det være et spørgsmål om tid før det bryder igennem!! 

Det håber jeg i hvert fald ! 

Ellers mister jeg mig selv.. 

Anmeld

6. oktober 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Tror jeg bestemt også, men mere den der med at vi ikke "holdte" "unge og dumme" agtig.. Det tænker de nok ikke, men det er nok det jeg er bange for

Jeg forstår dig godt!

Men hellere at de tænker "ung og naiv" for en stund, end at din kæreste kører rundt i manegen med dig og jeres datter! Det er du absolut ikke tjent med!

Anmeld

6. oktober 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Det er så rigtigt .. Det bare svært . Men gør jeg det ikke, ved jeg jeg mister mig selv til sidst 

det er aldrig nemt at tage den beslutning, det lyder nemt, og det er såå nemt at sige det, men der er nogen gange desværre langt fra tanke til handling.

og ja du vil formenligt blive ked, og ja du vil formenligt fortryde, og ja du vil formenligt også føle skyldfølelse.. men INTET menneske er tjent med at føle at han/hun er ved at miste respekten for sig selv .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.