Min kæreste har på 1 aften brudt min tillid, ødelagt alt det jeg i 3 år siden sidst han dummede sig , har bygget op... Sagt FUCK DIG jeg gør hva der passer mig
Nu kan jeg ikke engang få sandheden? Han ændrer historie hele tiden.. Noget af det ved jeg, for min venindes kæreste var også med , og det var deres "firma-fest" dvs, vi blev bildt ind at de bare skulle spise og bowle, men de ender i en party bus med en maaasse kællinger..
Han tog ikke sin Tlf selvom vi havde en klar aftale om at det skulle han selvfølglig ( jeg sidder altså hjemme hos min veninde med vores datter og deres søn)
De kom ikke hjem kl halv 2 som vi havde aftalt, nej, de kom slet ikk hjem og sov!!! De kørte derimod spritkørsel og sov andet sted.
De steg på en party bus, selvom jeg var blevet LOVET at det kun var bowling, og INGEN piger for det var en firma komsammen hvor de gutter bare skulle lære hinanden og kende ( min kæreste er ikke en del af firmaet)
Så er det mindste vi beder om, bare SANDHEDEN.... Men de fortæller hver deres historie , og der kommer hele tiden nye ting frem som de "havde glemt".
Ja og det værste af det hele er at vi aftaler han ikke skal drikke mere end han kan klare uden tømmermænd osv, for han skal passe vores datter næste dag om formiddagen da jeg har en aftale med min kørerlærer! - måtte jeg aflyse??? JA GU MÅTTE JEG DA DET!!! 

De har ringet til ALLE de kender for at skaffe stoffer!!! (de fik heldigvis ikke noget siger de, men alligevel synes jeg der er noget der ikke stemmer)
Årh, jeg er så såret og skuffet og ked og vred!!! 

Det æder mig op indefra at jeg ikke tror jeg har fået hele sandheden .
Hvad skal jeg gøre? Jeg har lyst til og gå fra ham, men vi er lige flyttet, har en datter der bliver 1 år om lidt, og det der skridt fra og true med og gå, til og gøre det, er sååå svært 
Vi har problemer i forvejen, HAN ER SYGELGT JALOUX EKSEMPELVIS!!!
Årh ... Jeg vil ikke bruge de næste 3 år på og opbygge en lille smule tillid igen, for at han skal smide det hele på gulvet for en weekend