At tage ekstra penge for kørsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Dinna88

Omsorgsgiver skriver:

Puha.... Jeg får det helt skidt af at læse alle jeres svar... For jeg har skrevet til hende at det bliver så og så meget. Og det er med den ekstra 50 ovenimog det ved de jo ikke.

Jeg har sagt til min kæreste at jeg føler mig som en tyv og at jeg snyder dem  

Så er jeg ikke gal på den udfra jeres svar. Min kæreste har meget svært ved at se det forkerte i det. Har mest af alt lyst til at vise ham alle jeres svar men så ved jeg bare at han bliver rasende. Øv siger jeg bare  Og hun er min bedste veninde. Har det sku helt skidt med mig selv.....Hvorfor pokker kan jeg ikke bare være stærk og sige min kæreste imod nogle gange 

Når nu beslutningen er taget, så synes jeg ikke du skal fylde dig selv med dårlig samvittighed - det er jo "kun" 50 kr. Altså, ikke et beløb der ruinerer dem. (Dog vil jeg lige påpege at jeg een gang har skrevet at jeg aldrig ville gøre det.) 

Men du kan jovel stadig hive i land. Sige at du lavede en tastefejl eller noget, og så trække de 50 kr. fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

bøllen

Jeg skal lige høre jeres mening. 

Vi har for min veninde og hendes kæreste købt billige bleer til dem da min kæreste arbejder et sted hvor han kan købe billige bleer.

Vi skal i weekenden besøge dem og se deres lille nyfødte dreng. På turen har vi bleerne med. De bor ca. 30 km. væk fra os så det vil sige at vi frem og tilbage skal køre 60 km.

Da vi har købt bleerne siger min kæreste at vi lige lægger 50 kr. ekstra oveni det de skal betale. De 50 kr. er for benzin. Det kan jeg bare slet ikke have med at gøre. Jeg føler det er tyveri over for dem og snyd. De ved jo ikke at vi lægger 50 kr. ekstra oveni. Min kæreste siger at det altså er meget normalt og at det gør alle.

Hmm...er det bare mig der intet ved eller er min kæreste forkert på den?? Kan jo sagtens se at vi bruger en del i benzin for køre op og aflevere de bleer men vi skal jo i forvejen op at besøge dem og se den lille ny. Min kæreste siger at vi forærer dem penge istedet for at de betaler os noget da vi bruger en del i benzin.

Hvad siger I? Gør I det samme hvis I skal levere noget for andre?? 

Nej det kunne jeg ikke finde på. I skal den vej alligevel, det er jeres venner.

Anmeld

5. oktober 2012

jydeinden

Omsorgsgiver skriver:

Jeg skal lige høre jeres mening. 

Vi har for min veninde og hendes kæreste købt billige bleer til dem da min kæreste arbejder et sted hvor han kan købe billige bleer.

Vi skal i weekenden besøge dem og se deres lille nyfødte dreng. På turen har vi bleerne med. De bor ca. 30 km. væk fra os så det vil sige at vi frem og tilbage skal køre 60 km.

Da vi har købt bleerne siger min kæreste at vi lige lægger 50 kr. ekstra oveni det de skal betale. De 50 kr. er for benzin. Det kan jeg bare slet ikke have med at gøre. Jeg føler det er tyveri over for dem og snyd. De ved jo ikke at vi lægger 50 kr. ekstra oveni. Min kæreste siger at det altså er meget normalt og at det gør alle.

Hmm...er det bare mig der intet ved eller er min kæreste forkert på den?? Kan jo sagtens se at vi bruger en del i benzin for køre op og aflevere de bleer men vi skal jo i forvejen op at besøge dem og se den lille ny. Min kæreste siger at vi forærer dem penge istedet for at de betaler os noget da vi bruger en del i benzin.

Hvad siger I? Gør I det samme hvis I skal levere noget for andre?? 

kunne aldrig drømme om at tage penge for at komme på besøg hos en ven eller veninde, heller ikke selvom man havde en pakke med. synes det er usmageligt, griskt og MEGET forkert. og hvis det er sådan udviklingen er eller bliver, så sig JEG stakkels verden, for hvor går grænsen så?.

Anmeld

5. oktober 2012

Frk.S

Altså, hvis i alligevel skal besøge dem for at se deres dreng, må jeg indrømme at jeg synes din kæreste er meget smålig.

Generelt ville jeg nok ikke ligge penge oveni noget jeg havde købt for andre - men hvis jeg endelig gjorde, så ville jeg i hvert fald ikke bare gøre det uden at sige det.

I dette tilfælde synes jeg klart det er din kæreste der er forkert på den.

Anmeld

5. oktober 2012

Lotus86

Aldrig i livet, det kunne jeg aldrig drømme om, synes det er meget meget småligt og usmageligt

Anmeld

5. oktober 2012

Merii

Dinna88 skriver:

Når nu beslutningen er taget, så synes jeg ikke du skal fylde dig selv med dårlig samvittighed - det er jo "kun" 50 kr. Altså, ikke et beløb der ruinerer dem. (Dog vil jeg lige påpege at jeg een gang har skrevet at jeg aldrig ville gøre det.) 

Men du kan jovel stadig hive i land. Sige at du lavede en tastefejl eller noget, og så trække de 50 kr. fra 

Smart ide synes jeg, det med tast fejl. Så kan hun da tage afsted med god samvittighed

Anmeld

5. oktober 2012

Dinna88

Merii skriver:

Smart ide synes jeg, det med tast fejl. Så kan hun da tage afsted med god samvittighed

Den løsning havde jeg nok valgt i hvert fald

Anmeld

5. oktober 2012

TeamRocket

Carina:-) skriver:

Niks.

Og slet ikke når jeg alligevel skal derop.

Skal de så også tage penge for kaffe og kage som de garanteret servere? 

Så ja i min verden er din kæreste en anelse grisk.

lige mine ord. Du må lige skære igennem til hr.mand og sige arrh kammerat, den går ikke!

Anmeld

5. oktober 2012

Frk.S

Omsorgsgiver skriver:

Puha.... Jeg får det helt skidt af at læse alle jeres svar... For jeg har skrevet til hende at det bliver så og så meget. Og det er med den ekstra 50 ovenimog det ved de jo ikke.

Jeg har sagt til min kæreste at jeg føler mig som en tyv og at jeg snyder dem  

Så er jeg ikke gal på den udfra jeres svar. Min kæreste har meget svært ved at se det forkerte i det. Har mest af alt lyst til at vise ham alle jeres svar men så ved jeg bare at han bliver rasende. Øv siger jeg bare  Og hun er min bedste veninde. Har det sku helt skidt med mig selv.....Hvorfor pokker kan jeg ikke bare være stærk og sige min kæreste imod nogle gange 

Det er faktisk lige før jeg synes du skal vise ham vores svar.

Så kan du i hvert fald modbevise hans påstand om at det gør alle... for der er da rungende enighed om at hans ide er dybt godnat. 

Jeg ville simpelthen have for dårlig en smag i munden til, at jeg bare ville gå med til det.

Hvad er det der gør han mener i skal tage benzinpenge, når i alligevel skulle besøge dem??

Anmeld

5. oktober 2012

Tvillingemor80

Det kunne jeg aldrig finde på ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.