fik taget 5 æg ud idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Jeg er godt nok også spændt på om de deler sig som de skal, men bare der er en så jeg glad

Ja, de støtter meget op omkring akupunktur på klinikken. De har også tilbudt mig og få akupunktur nu her efter ÆO for at øge blodgennemstrømningen.. Noget jeg normalt ville være taget ud i byen efter og få gjordt

Men det virkede overhovedet ikke som smertestillende.. Jeg havde hellere ikke ænset smerter særlig meget, og tror derfor også det derfor kom bag på mig

Nååå jeg sender lige en krammer og en masse til dig

Ja et er jo det der skal til vi fik lagt to tilbage, fordi de ikke havde delt sig så godt, og alligevel gik det jo ret godt og har en veninde, som heller ikke havde specielt gode æg, og de har en dejlig pige, så det kan gå rigtig godt, selv med uperfekte æg

Jeg har selv betalt for akupunktur både før og æu ved æu og samme dag som æo, så jeg kan varmt anbefale det tror også på, at det har en gavnlig effekt! Det har også stort set fjernet mine migræneanfald, så der må være noget om snakken

Jeg håber så meget for jer, at der er et helt perfekt æg til jer i morgen hvornår skal det lægges tilbage, for det er vel ikke allerede i morgen er det?

Rigtig god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Ja et er jo det der skal til vi fik lagt to tilbage, fordi de ikke havde delt sig så godt, og alligevel gik det jo ret godt og har en veninde, som heller ikke havde specielt gode æg, og de har en dejlig pige, så det kan gå rigtig godt, selv med uperfekte æg

Jeg har selv betalt for akupunktur både før og æu ved æu og samme dag som æo, så jeg kan varmt anbefale det tror også på, at det har en gavnlig effekt! Det har også stort set fjernet mine migræneanfald, så der må være noget om snakken

Jeg håber så meget for jer, at der er et helt perfekt æg til jer i morgen hvornår skal det lægges tilbage, for det er vel ikke allerede i morgen er det?

Rigtig god weekend

Når okay det viste jeg ikke at det kunne lade sig gøre .. Hmm men fedt hvis muligheden er der

Jeg har også draget godt nytte af akupunktur og zoneteapi her i forbindelse med hormonbehandlingen og der er jo flere studier der viser det øger chancer for graviditet

Taaak vi håber virkelig også bare så meget Vi ved allerede idag at, ÆO bliver på mandag .. Så vi mangler sådan set "bare" besked på at, de har delt sig

Tak og rigtig god weekend til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.