fik taget 5 æg ud idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Viventerjer

EJ hvor spændend! Glæder mig til det er mig der skriver denne status, men det bliver forhåbentlig omkring den 19-21 i denne månede :-D

Ja det er super spændende og ser frem til en positiv Update fra dig også

Det er rart at, være nået her til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Viventerjer

Lisbeth1985 skriver:

Jeg  for, at jeres ægbasser opfører sig pænt, så i også kan få et par stykker til fryseren

Tak skal du have

Ja det kunne være rigtig skønt med et par fryseæg Tør dig ikke håbe på andet end et godt æg til ÆO

Anmeld

5. oktober 2012

Viventerjer

M (: skriver:

for gode nyheder imorgen, og stort tillykke med de fine æg og den fine sæd!

Mon det er jeres tur denne gang? 

Taaak Det total uvirkeligt, men håber godt nok også det er vores tur denne gang

Anmeld

5. oktober 2012

Miss Church

Viventerdig skriver:

Efter en smertefuld, men og rørende ægudtagning endte det med 5 små æg.. Jeg havde valgt at, udelukkende få akupunktur, men det fandt jeg hurtig ud af ikke var nok.. Så fik morfin og så kunne de ellers rode rundt alt hvad de ville ..

Jeg fik kort efter jeg havde hvilet lidt afvide at det viste sig der var 5 små æggebasser og at mandens sæd var fin

Nu står den ellers bare på afslapning og ventetid, indtil vi i morgen kan ringe og høre om æggende har delt sig

Hvor er det spændende  

for en god nyhed, til jer i morgen 

Anmeld

5. oktober 2012

Viventerjer

Miss Church skriver:

Hvor er det spændende  

for en god nyhed, til jer i morgen 

Taaak nøj det dejligt med alle de krydser

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

Taaak Det total uvirkeligt, men håber godt nok også det er vores tur denne gang

Det kunne da kun være retfærdigt om i også skulle velsignes med en lille, lækker sommerbaby!

Ved du, om de vil lægge ét eller to æg op, når de selvfølgelig alle fem deler sig helt perfekt? 

Anmeld

5. oktober 2012

Viventerjer

Det kunne da kun være retfærdigt om i også skulle velsignes med en lille, lækker sommerbaby!

Ved du, om de vil lægge ét eller to æg op, når de selvfølgelig alle fem deler sig helt perfekt? 

Klinikkens politik er ved første forsøg at, de ligger 1 æg op.. Men hvis folk skal igennem 2 + forsøg, så får man muligheden for at, vælge 2 æg.. Det har vi besluttet at takke ja til..

Men det skal bare lykkedes denne gang og især med alle jeres krydser ... Det betyder meget!!!

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Klinikkens politik er ved første forsøg at, de ligger 1 æg op.. Men hvis folk skal igennem 2 + forsøg, så får man muligheden for at, vælge 2 æg.. Det har vi besluttet at takke ja til..

Men det skal bare lykkedes denne gang og især med alle jeres krydser ... Det betyder meget!!!

Det kunne da være helt fantastisk om det skulle lykkedes i første forsøg! Sommetider skal man da have lov at være bare lidt heldig, og jeg vil gerne sende min portion held i jeres retning resten af måneden! 

Anmeld

5. oktober 2012

Viventerjer

Det kunne da være helt fantastisk om det skulle lykkedes i første forsøg! Sommetider skal man da have lov at være bare lidt heldig, og jeg vil gerne sende min portion held i jeres retning resten af måneden! 

Tusind mange gange tak for held

Anmeld

5. oktober 2012

Miss Kat

Hvor spændende!  for jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.