fik taget 5 æg ud idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Viventerjer

Efter en smertefuld, men og rørende ægudtagning endte det med 5 små æg.. Jeg havde valgt at, udelukkende få akupunktur, men det fandt jeg hurtig ud af ikke var nok.. Så fik morfin og så kunne de ellers rode rundt alt hvad de ville ..

Jeg fik kort efter jeg havde hvilet lidt afvide at det viste sig der var 5 små æggebasser og at mandens sæd var fin

Nu står den ellers bare på afslapning og ventetid, indtil vi i morgen kan ringe og høre om æggende har delt sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Carina:-)

Håber det bliver til en lækker lille sommerbaby

Anmeld

5. oktober 2012

Viventerjer

Carina:-) skriver:

Håber det bliver til en lækker lille sommerbaby

Ja sådan en juni baby ville vi da byde mere end velkommen

Tak

Anmeld

5. oktober 2012

fnuggi

for at det bliver en dejlig baby til jer 

Anmeld

5. oktober 2012

Viventerjer

fnuggi skriver:

for at det bliver en dejlig baby til jer 

Tusin tak søde Det håber vi også

Anmeld

5. oktober 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Efter en smertefuld, men og rørende ægudtagning endte det med 5 små æg.. Jeg havde valgt at, udelukkende få akupunktur, men det fandt jeg hurtig ud af ikke var nok.. Så fik morfin og så kunne de ellers rode rundt alt hvad de ville ..

Jeg fik kort efter jeg havde hvilet lidt afvide at det viste sig der var 5 små æggebasser og at mandens sæd var fin

Nu står den ellers bare på afslapning og ventetid, indtil vi i morgen kan ringe og høre om æggende har delt sig

Ihh hvor spændende dejligt at det var både gode æg og sæd jeg for en sommerbaby til jer!

Og frisk at du ville nøjes med akupunktur det tror jeg slet ikke, var en mulighed på Skejby, og det ville slet ikke være en mulighed for mig, trods godt med morfin og alt muligt hang jeg stadig oppe i loftet! Men godt du er mere heldig end mig! Det tror jeg også de fleste er

Anmeld

5. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

EJ hvor spændend! Glæder mig til det er mig der skriver denne status, men det bliver forhåbentlig omkring den 19-21 i denne månede :-D

Anmeld

5. oktober 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Ihh hvor spændende dejligt at det var både gode æg og sæd jeg for en sommerbaby til jer!

Og frisk at du ville nøjes med akupunktur det tror jeg slet ikke, var en mulighed på Skejby, og det ville slet ikke være en mulighed for mig, trods godt med morfin og alt muligt hang jeg stadig oppe i loftet! Men godt du er mere heldig end mig! Det tror jeg også de fleste er

Jeg er godt nok også spændt på om de deler sig som de skal, men bare der er en så jeg glad

Ja, de støtter meget op omkring akupunktur på klinikken. De har også tilbudt mig og få akupunktur nu her efter ÆO for at øge blodgennemstrømningen.. Noget jeg normalt ville være taget ud i byen efter og få gjordt

Men det virkede overhovedet ikke som smertestillende.. Jeg havde hellere ikke ænset smerter særlig meget, og tror derfor også det derfor kom bag på mig

Nååå jeg sender lige en krammer og en masse til dig

Anmeld

5. oktober 2012

Lisbeth1985

Jeg  for, at jeres ægbasser opfører sig pænt, så i også kan få et par stykker til fryseren

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

Viventerdig skriver:

for gode nyheder imorgen, og stort tillykke med de fine æg og den fine sæd!

Mon det er jeres tur denne gang? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.