Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber det bliver til en lækker lille sommerbaby
Carina:-) skriver: Håber det bliver til en lækker lille sommerbaby
for at det bliver en dejlig baby til jer
fnuggi skriver: for at det bliver en dejlig baby til jer
Viventerdig skriver:Efter en smertefuld, men og rørende ægudtagning endte det med 5 små æg.. Jeg havde valgt at, udelukkende få akupunktur, men det fandt jeg hurtig ud af ikke var nok.. Så fik morfin og så kunne de ellers rode rundt alt hvad de ville .. Jeg fik kort efter jeg havde hvilet lidt afvide at det viste sig der var 5 små æggebasser og at mandens sæd var fin Nu står den ellers bare på afslapning og ventetid, indtil vi i morgen kan ringe og høre om æggende har delt sig
Viventerdig skriver: Efter en smertefuld, men og rørende ægudtagning endte det med 5 små æg.. Jeg havde valgt at, udelukkende få akupunktur, men det fandt jeg hurtig ud af ikke var nok.. Så fik morfin og så kunne de ellers rode rundt alt hvad de ville .. Jeg fik kort efter jeg havde hvilet lidt afvide at det viste sig der var 5 små æggebasser og at mandens sæd var fin Nu står den ellers bare på afslapning og ventetid, indtil vi i morgen kan ringe og høre om æggende har delt sig
Efter en smertefuld, men og rørende ægudtagning endte det med 5 små æg.. Jeg havde valgt at, udelukkende få akupunktur, men det fandt jeg hurtig ud af ikke var nok.. Så fik morfin og så kunne de ellers rode rundt alt hvad de ville .. Jeg fik kort efter jeg havde hvilet lidt afvide at det viste sig der var 5 små æggebasser og at mandens sæd var fin Nu står den ellers bare på afslapning og ventetid, indtil vi i morgen kan ringe og høre om æggende har delt sig
tarkoflen skriver: Ihh hvor spændende dejligt at det var både gode æg og sæd jeg for en sommerbaby til jer!Og frisk at du ville nøjes med akupunktur det tror jeg slet ikke, var en mulighed på Skejby, og det ville slet ikke være en mulighed for mig, trods godt med morfin og alt muligt hang jeg stadig oppe i loftet! Men godt du er mere heldig end mig! Det tror jeg også de fleste er
Ihh hvor spændende dejligt at det var både gode æg og sæd jeg for en sommerbaby til jer!Og frisk at du ville nøjes med akupunktur det tror jeg slet ikke, var en mulighed på Skejby, og det ville slet ikke være en mulighed for mig, trods godt med morfin og alt muligt hang jeg stadig oppe i loftet! Men godt du er mere heldig end mig! Det tror jeg også de fleste er
Jeg for, at jeres ægbasser opfører sig pænt, så i også kan få et par stykker til fryseren
for gode nyheder imorgen, og stort tillykke med de fine æg og den fine sæd!
Mon det er jeres tur denne gang?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128