Stoppet med at amme, nu med kæmpe bryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

HeidiØ

Freyasmor skriver:

Ej, hvor jeg føler med dig... Har endnu ikke fået brystbetændelse, men bare de smerter jeg har nu er ulidelige.. :-)

Ja, det er bestemt heller ikke rart, hverken det ene eller det andet.

for det snart forsvinder !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

_-Kathrine-_

Tak for dit svar.. :-) 

Det er dejligt med respons fra forskellige folk med deres erfaringer, jeg vil prøve de gamle husråd først.. 

Synes også du skal prøve at starte ud med "husmoderrådene" først, jeg har ikke selv prøvet tabletterne, men er på et apotek og taler ofte med kvinder der har prøvet dem og oplevet de trælse bivirkninger de giver + en fra min mødregruppe har prøvet dem og heller ikke fik noget ud af dem...
Jeg tror på at det bedste er at lade det stoppe helt naturligt!
Der gik en uge fra jeg stoppede til de føltes normale igen og de var kun rigtig hævede og strammede de første 2 dage....!
Varm bruser på og massér er mit bedste råd og sørg for de ikke får træk

Anmeld

5. oktober 2012

Deaktiveret profil

_-Kathrine-_ skriver:

Synes også du skal prøve at starte ud med "husmoderrådene" først, jeg har ikke selv prøvet tabletterne, men er på et apotek og taler ofte med kvinder der har prøvet dem og oplevet de trælse bivirkninger de giver + en fra min mødregruppe har prøvet dem og heller ikke fik noget ud af dem...
Jeg tror på at det bedste er at lade det stoppe helt naturligt!
Der gik en uge fra jeg stoppede til de føltes normale igen og de var kun rigtig hævede og strammede de første 2 dage....!
Varm bruser på og massér er mit bedste råd og sørg for de ikke får træk

Det vil jeg gøre så...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.