Stoppet med at amme, nu med kæmpe bryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.456 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Schonert

Hej de damer. 

Var nød til at stoppe med at amme da min kvalme blev få slem til sidst, så de søde damer på sygehuset har hjulpet med at få han på flaske, men nu har jeg et problem. Jeg har virkelig kæmpe bryster og gør ondt, men der kommer ikke noget ud. Er en eller flere gode råd til hvad jeg kan gøre ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

HeidiØ

Schonert skriver:

Hej de damer. 

Var nød til at stoppe med at amme da min kvalme blev få slem til sidst, så de søde damer på sygehuset har hjulpet med at få han på flaske, men nu har jeg et problem. Jeg har virkelig kæmpe bryster og gør ondt, men der kommer ikke noget ud. Er en eller flere gode råd til hvad jeg kan gøre ? 

Massér, massér, massér og varmepude/varmt vand! Det gjorde jeg da jeg stoppede - det hjalp en del! Man skal jo forhindre betændelse osse..

Og tillykke med din lille søn

Anmeld

5. oktober 2012

Schonert

HeidiØ skriver:

Massér, massér, massér og varmepude/varmt vand! Det gjorde jeg da jeg stoppede - det hjalp en del! Man skal jo forhindre betændelse osse..

Mange tak  

Det nogen tinge jeg ville gå igang med at prøve, mange tak få det 

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

Schonert skriver:

Mange tak  

Det nogen tinge jeg ville gå igang med at prøve, mange tak få det 

J, det er ihvertfald tilgængeligt, selvom man føler sig lidt mærkelig når man sidder der og massere hehe!

Anmeld

5. oktober 2012

Schonert

HeidiØ skriver:

J, det er ihvertfald tilgængeligt, selvom man føler sig lidt mærkelig når man sidder der og massere hehe!

Tror jeg grene, kan få kæresten til at gøre det, han ville nok elsk det.  .

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

Schonert skriver:

Tror jeg grene, kan få kæresten til at gøre det, han ville nok elsk det.  .

Ja, det er der vidst ingen tvivl om

Anmeld

5. oktober 2012

Schonert

HeidiØ skriver:

Ja, det er der vidst ingen tvivl om

Dejligt at så lidt kan gøre en mand glad  

Anmeld

5. oktober 2012

SussieThyssen

Schonert skriver:

Hej de damer. 

Jeg vil bestemt anbefale at du kontakter lægen og får noget som kan stoppe mælkeproduktionen, og tage hævelserne.

Og ellers er så er et gammelt husråd, at du fx bruger nogle stofbleer til at binde rimeligt stramt om brysterne og derefter et varmt uldent tørklæde yderst.

Det lyder nok underligt, men det virker faktisk.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. oktober 2012

raca

hold brysterne varme,

malk ud. mens du står under bruser så det lige tager trykkesåti skulle mælkeproduktionen gerne falde.. og det med de er hårde og store kan også skyldes at mælken er løbet til rigtigt. det gør den på 2-5 dagen efter man har født.

udgå mælkestop piller de virker kun på ca 70%, de kan havde grumme bivirkinger..

Anmeld

5. oktober 2012

Deaktiveret profil

HeidiØ skriver:

Blander mig lige, håber det okay. :-) 

Jeg står næsten i samme situation, jeg har taget valget om at stoppe med at amme, så derfor er vi gået til flaske nu her... Så idag har jeg kun haft malket ud i morges, så hun har fået det som det sidste og vi er nu igang med erstatning.... Men mine bryster løber som bare fanden, de er store og hårde. Skal jeg også bare massere dem, for at få produktionen til at stoppe.. ?  Hvis ja, hvor længe skal man gøre det, før det stopper? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.