Stoppet med at amme, nu med kæmpe bryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

HeidiØ

Freyasmor skriver:

Blander mig lige, håber det okay. :-) 

Jeg står næsten i samme situation, jeg har taget valget om at stoppe med at amme, så derfor er vi gået til flaske nu her... Så idag har jeg kun haft malket ud i morges, så hun har fået det som det sidste og vi er nu igang med erstatning.... Men mine bryster løber som bare fanden, de er store og hårde. Skal jeg også bare massere dem, for at få produktionen til at stoppe.. ?  Hvis ja, hvor længe skal man gøre det, før det stopper? 

Helt ok

Altså, jeg havde ikke problemer med mælken løb, det gik nærmest i sig selv og så var det bare væk..  Jeg malkede en lille smule ud og når de så var hårde kom der self mere ud ved bare at massere. Tror det tog en lille uge!

Faktisk sys jeg du sku høre Raca ad - har lagt mærke til hun er ret ferm indenfor amning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Deaktiveret profil

HeidiØ skriver:

Helt ok

Altså, jeg havde ikke problemer med mælken løb, det gik nærmest i sig selv og så var det bare væk..  Jeg malkede en lille smule ud og når de så var hårde kom der self mere ud ved bare at massere. Tror det tog en lille uge!

Faktisk sys jeg du sku høre Raca ad - har lagt mærke til hun er ret ferm indenfor amning!

Okay.. Jeg tror jeg vil prøve at massere godt og grundigt, og få malket lidt ud.... Det er bare svært at finde ud af, når nogen anbefaler at man skal få nogle piller hos lægen. 

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

Freyasmor skriver:

Okay.. Jeg tror jeg vil prøve at massere godt og grundigt, og få malket lidt ud.... Det er bare svært at finde ud af, når nogen anbefaler at man skal få nogle piller hos lægen. 

Ja, lige præcis - og man vil jo også gerne forhindre brystbetændelse!! .. men tror bare pillerne... ja, ved ikke hvorfor men er bare lidt imod det! Det virker lidt unaturligt Men har self ik prøvet det!

Anmeld

5. oktober 2012

Deaktiveret profil

HeidiØ skriver:

Ja, lige præcis - og man vil jo også gerne forhindre brystbetændelse!! .. men tror bare pillerne... ja, ved ikke hvorfor men er bare lidt imod det! Det virker lidt unaturligt Men har self ik prøvet det!

Ehm, ja okay.. :-) 

Ja jeg vil helst ikke have mere ondt end jeg har nu, det gør så ondt..

Ja jeg ved hellere ikke helt med de piller, jeg tror jeg vil massere mig fra det, se om det ikke kan hjælpe på det.. :-) 

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

Freyasmor skriver:

Ehm, ja okay.. :-) 

Ja jeg vil helst ikke have mere ondt end jeg har nu, det gør så ondt..

Ja jeg ved hellere ikke helt med de piller, jeg tror jeg vil massere mig fra det, se om det ikke kan hjælpe på det.. :-) 

Ja, hvis du har mod på at prøve det, sååh

Det gør HAMRE ondt ja... brystbetændelse er værre, havde det to gange på de 4 mdr jeg ammede

Anmeld

5. oktober 2012

_-Kathrine-_

HeidiØ skriver:

Vil give samme råd som dig, Heidi...
Og vil absolut ikke anbefale tabletterne - de kan have nogle trælse bivirkninger!!
Og der går en lille uge, så er brysterne normale igen

Anmeld

5. oktober 2012

Mor til Ella

Freyasmor skriver:

Blander mig lige, håber det okay. :-) 

Jeg står næsten i samme situation, jeg har taget valget om at stoppe med at amme, så derfor er vi gået til flaske nu her... Så idag har jeg kun haft malket ud i morges, så hun har fået det som det sidste og vi er nu igang med erstatning.... Men mine bryster løber som bare fanden, de er store og hårde. Skal jeg også bare massere dem, for at få produktionen til at stoppe.. ?  Hvis ja, hvor længe skal man gøre det, før det stopper? 

Vil hvertfald fraråde ammestop pillen Jeg havde mange smerter....

Og trods jeg fik dobbelt op på pillerne, løb mine bryster i over 14 dage, og lignede virkelig noget der skulle springe hvert øjeblik

Næste gang tror jeg at jeg bruger de gamle husråd

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

_-Kathrine-_ skriver:

Vil give samme råd som dig, Heidi...
Og vil absolut ikke anbefale tabletterne - de kan have nogle trælse bivirkninger!!
Og der går en lille uge, så er brysterne normale igen

Anmeld

5. oktober 2012

Deaktiveret profil

HeidiØ skriver:

Ja, hvis du har mod på at prøve det, sååh

Det gør HAMRE ondt ja... brystbetændelse er værre, havde det to gange på de 4 mdr jeg ammede

Ej, hvor jeg føler med dig... Har endnu ikke fået brystbetændelse, men bare de smerter jeg har nu er ulidelige.. :-)

Anmeld

5. oktober 2012

Deaktiveret profil

Mor til Ella skriver:

Vil hvertfald fraråde ammestop pillen Jeg havde mange smerter....

Og trods jeg fik dobbelt op på pillerne, løb mine bryster i over 14 dage, og lignede virkelig noget der skulle springe hvert øjeblik

Næste gang tror jeg at jeg bruger de gamle husråd

Tak for dit svar.. :-) 

Det er dejligt med respons fra forskellige folk med deres erfaringer, jeg vil prøve de gamle husråd først.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.