Trine89 skriver:
Nogen dage er savnet større end andre. Især i disse dagen.
En meget kort for historie:
I maj mdr. 2005 mistede vi min mor efter en længere sygdomsperiode, og det har jo taget hårdt på os alle sammen.
Jeg tænker altid meget på hende, men hullet i maven er blevet mindre, men alligevel bliver man ramt med nogle dårlige dage.
I disse dage har jeg oplevet savnet på en hel anden måde end jeg længe har.
Jeg har i mange periode efter jeg blev gravid og har fået vores datter, ønsket og drømt om at min mor var her til at opleve Caia.
Caia er nu næsten 14 mdr gammel.
Vi snakker ofte om mormor, og om at hun ikke er her mere, men at hun kigger ned til os og passer på os.
I dagplejen havde de et kort besøg af mormor (dagplejemorens mor) og siden da har Caia sagt Mormor rigtig meget. og selvom det jo er dejligt hun snakker syntes jeg det er rigtig svært at hun siger mormor så meget som hun gør. Ville så gerne kunne tage telefonen og ringe til mormor og fortælle hende at Caia nu kan sige mormor.
Selvom der er rigtig mange dejlige mennesker i vores liv, ændre det jo ikke på at man nogen gange gerne bare vil kunne ringe til sin mor og fortælle hvor stolt man er af sin lille pige.
Ville nok ikke så meget med dette indlæg andet end jeg virkelig havde brug for at komme af med det.
Tak fordi du læste med.
Jeg kan fuldt ud forstå dig.. Mistede selv min mor tilbage i 2005 og savnet er ikke blevet mindre efter man har fået børn.. Nej hvor er der bare mange ting man gerne vil vise og fortælle.. Mange kram til dig