Politiet gav dreng på 15 mdr. peberspray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

chael

Nu er eb jo lidt af en sensations avis.

Og når man reelt set ikke ved hvad der er gået forud, så synes jeg det er svært at tage stilling til.

Selvfølgelig er det uhensigtsmæssigt at ramme et barn. Men kunne det barn ikke have blevet i bilen? Eller blive sat derind.

Jeg er sikker på at bølgerne er gået højt.

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Skouboe

PrinsessensMor skriver:

Også hvis du er blevet gennemsprayet selv og chokeret over din opfattelse af politiet Som bliver grundrystet? Jeg ville stor skrige og måske med glæde dele politimanden et par lussinger!

Hvis mit barn var panisk angst, så ja. Mine følelser skulle politiet nok få at vide og også med store bogstaver, men ikke mens jeg stor med et barn der havde behov for trøst.

Jeg kan sagtens forstå faren føler sådan, det ville jeg også selv, men prøv at se klippet igen og så kig på drengen. Udover at han har fået peberspray og har det rigtigt elendigt, så råber og skriger hans far og skræmmer ham endnu mere. Heldigvis er der andre voksne der ser det samme og tager sønnen fra ham.

Anmeld

5. oktober 2012

PrinsessensMor

Skouboe skriver:

Hvis mit barn var panisk angst, så ja. Mine følelser skulle politiet nok få at vide og også med store bogstaver, men ikke mens jeg stor med et barn der havde behov for trøst.

Jeg kan sagtens forstå faren føler sådan, det ville jeg også selv, men prøv at se klippet igen og så kig på drengen. Udover at han har fået peberspray og har det rigtigt elendigt, så råber og skriger hans far og skræmmer ham endnu mere. Heldigvis er der andre voksne der ser det samme og tager sønnen fra ham.

Jeg ved bare at ingen sf os ved hvordan vi vil regere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.