PrinsessensMor skriver:
Hejsa alle
Jeg kan stadig ikke tro det der skete på Nørrebro og det virker helt surealistisk. Jeg går og tænker på hvad ville jeg have gjort hvis nogen gav min lille søn peberspray? PEBERSPRAY: øjenkrampe, blindhed i en time, hoste,svien på huden, irritation af slimhinderne og generalt et psykisk chok! Man burde gøre det ulovligt at bruge peberspray inærheden af børn, og især hvis ham man sprayer holder et barn!
Linket til artiklen: http://ekstrabladet.dk/112/article1836493.ece
Læs det og tag stilling! Det er ikke noget man kan lukke øjene og ørene for og fortæl mig jeres mening. Jeg går fuldstændig i knuder når jeg hører faren råbe ''You are killing my son''. Ligemeget hvad så er det børnemishandling.
Selvfølgelig forekommer det fuldstændig ud i hampen og nej jeg ville heller ikke vide hvad jeg ville have gjort i den situation. Men kysen er løbet fuldstændig løbsk for den betjent, der anvendte pebersprayen og vi kan jo læse ud fra artiklen at de andre kollegaer ikke tog betjentens parti. Han får om muligt en næse eller en sag på nakken, for tvivler på de lader den ligge der..
Jeg tænker umiddelbart at betjenten har følt sig usikker, og der har været en uro uden lige - ikke nødvendigvis fysisk, men jeg kender det fra mine venner, der er af anden etnisk baggrund end dansk når de taler almindeligt sammen, så kan det godt lyde som et helvedes skænderi og når man så står med et barn, flere sprog, en usikker betjent - så kan jeg godt se hcordan situationen kunne udvikle sig til det den gjorde, men selvfølgelig er det ikke ok - og det tror jeg ogsåDDR finder en løsning på.
Øer kede af at deres fest ikke bliver til noget pågrund af det, det er et rigtigt godt initiativ og det skal fejres.
Måske kunne betjenten bøde de 5000kr for svig og hadende det nu altsammen hedder..
Hvem ved.. Det vil tiden vise for de implicerede.
Anmeld