Politiet gav dreng på 15 mdr. peberspray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

ESV

PrinsessensMor skriver:

Noget af værste er at udenlandske aviser har allerede har skrevet om det danske politi og deres adfærd.

Men danske aviser ville da også skrive om det hvis det skete i udlandet... så selvfølgelig skriver udenlandske aviser om det når det sker i Danmark..

Og hvordan kan det i øvrigt være noget af det værste??
Noget af det værste er vel at uskyldige mennesker uretmæssigt har fået peberspray på sig og at en ellers fredelig sag bliver blæst op på den måde.

Og så skal man jo lige huske at EB ikke ligefrem er kendt for at skrive hele sandheden.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Skouboe

PrinsessensMor skriver:

Noget af værste er at udenlandske aviser har allerede har skrevet om det danske politi og deres adfærd.

Men det nytter altså heller ikke at dømme hele det danske politi på baggrund af den her hændelse. Det er beklageligt og foragteligt, men det er altså kun 1 mand.

Derudover synes jeg personligt så måske at faren måske skulle have brugt tiden på at trøste sit barn istedet for at råbe af nogle andre betjente og skræmme ham endnu mere. Jeg forstår godt farens frustration, men jeg havde nok prioriteret anderledes.

Anmeld

4. oktober 2012

PrinsessensMor

Men er det ikke politiets job at være professionelle under alle omstændigheder? Det er dem der skal bevare overblikket og absolut analysere situationen rigtigt. Det fremgår at faren fortalte politimanden at hans søn frøs og skulle ind. Og for mig er det bare to plus to=4, det er logisk altså at han går ind med babyen.

Det der gør mig urolig er at det er ikke første gang man har hørt om politiets aggressive adfærd, men endelig har man beviser nu på at noget er gået helt galt. Deres tilstedværlse på gaderne gør tingene værre, det er ikke mig der siger det, men resultaterne af flere bander og rockerkrige der beviser det. Måske skal de komme med en ny strategi?

Anmeld

4. oktober 2012

PrinsessensMor

Men det nytter altså heller ikke at dømme hele det danske politi på baggrund af den her hændelse. Det er beklageligt og foragteligt, men det er altså kun 1 mand.

Derudover synes jeg personligt så måske at faren måske skulle have brugt tiden på at trøste sit barn istedet for at råbe af nogle andre betjente og skræmme ham endnu mere. Jeg forstår godt farens frustration, men jeg havde nok prioriteret anderledes.

Også hvis du er blevet gennemsprayet selv og chokeret over din opfattelse af politiet Som bliver grundrystet? Jeg ville stor skrige og måske med glæde dele politimanden et par lussinger!

Anmeld

4. oktober 2012

PrinsessensMor

ESV skriver:

Men danske aviser ville da også skrive om det hvis det skete i udlandet... så selvfølgelig skriver udenlandske aviser om det når det sker i Danmark..

Og hvordan kan det i øvrigt være noget af det værste??
Noget af det værste er vel at uskyldige mennesker uretmæssigt har fået peberspray på sig og at en ellers fredelig sag bliver blæst op på den måde.

Og så skal man jo lige huske at EB ikke ligefrem er kendt for at skrive hele sandheden.....

De blev interviewet dagen efter af TV2 og alt var tydeligt og klokkeklart. For engangs skyd!

Anmeld

4. oktober 2012

ESV

PrinsessensMor skriver:

De blev interviewet dagen efter af TV2 og alt var tydeligt og klokkeklart. For engangs skyd!

Imponerende hvis EB for en gang skyld har skrevet en hel sand historie.

Men må jeg spørge hvorfor du generelt i denne tråd virker både sur og fjendtlig?

Dit ene indlæg lyder noget i stil med: hvis ingen svarer så syntes i det er iorden hvis jeres børn får peberspray i hovedet, hvad er det dog for noget at skrive?

Og du har svaret andre i en rigtig sur og i et nærmest aggresivt toneleje og jeg kan ikke helt forstå det.

Anmeld

4. oktober 2012

PrinsessensMor

ESV skriver:

Imponerende hvis EB for en gang skyld har skrevet en hel sand historie.

Men må jeg spørge hvorfor du generelt i denne tråd virker både sur og fjendtlig?

Dit ene indlæg lyder noget i stil med: hvis ingen svarer så syntes i det er iorden hvis jeres børn får peberspray i hovedet, hvad er det dog for noget at skrive?

Og du har svaret andre i en rigtig sur og i et nærmest aggresivt toneleje og jeg kan ikke helt forstå det.

Overhoved ikke sur på nogen af jer. Jeg er ked af hvis jeg virkede sådan, men denne her sag er mig meget nær. Mine børn har leget med den lille dreng... Man tror aldrig at sådan noget sker for en, men vi havde en legeaftale med dem samme dag. Jeg talte med moren i eftermiddag og hun var sindsyg ked af det.

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

Sådan noget må bare IKKE ske!

Så vidt jeg kan læse mig frem til har manden i det hele taget ikke gjort noget så betjentene skulle føle sig truet.

Var det mit barn var jeg gået fuldstændigt amok!

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

Dobbelt

Anmeld

5. oktober 2012

TeamRocket

Selfølgelig er der brodne kar selv i politiet- de er altså kun mennesker. Og lige ham her har dummet sig og det ved han, og han har undskyldt. Ikke at det gør det okay. Men hvad jeg ikke forstår er at politimanden flere gange ber faren om at stå stille men han bliver ved med bare at smutte og råbe til nogle andre ? Stå dog stille mand? Og lad være med at bruge dit barn som skjold når du provokere en politimand til at bruge sin spray. En far bør beskytte sit barn over alt- det synes jeg ikke han formåede, tværdimod bruger han sit barn mod politimanden. De har alle fejlet stort! Stakkels lille dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.