Kamphunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

malou

Lisbeth Ellehauge skriver:

Uden at "angribe" nogen (denne debat er ved at tage lidt form af "kamp-mødre").

Men et spørgsmål til jer der har "kamp" hunde der trives og godt kan styre dem. Er I aldrig bange for at jeres hund bliver angrebet af de hunde, hvis ejere ikke har styr på dem. Frygten for angreb må vel være for alle!!!

Jeg færdes ofte hvor der er andre hunde... -mine 2 hunde har dog hinanden og jeg bor i sverige hvor jeg har mulighed for at boltrer mine hunde i store skove.. vi møder sjældent andre... og nej er ikke bange. Når vi lufter dem i hundegårdene herovre (Indhegnet område til løse hunde) er der tit mange andre hunde og mange forskellige racer samlet. Og hvis der skulle blive noget.. er der underligt nok en forståelse imellem ejererne jeg møder.. fordi oftes leger de bare sammen, men som alle andre, også mennesker... leger alle IKKE lige godt sammen og derfor kan der opstå et lille opgør. Mine hunde har dog aldrig skadet andre hunde.. ikke bidt hul eller noget. De sætter dem på plads og markerer "bare". Det kan for folk der ikke har hundeforstand lyde volsomt men er ikke farligt! Og det ved sjovt nok alle de hunde ejere jeg møder godt. Vi har ihvertfald ingen problemmer med vores men det skal siges, at hvis de NOGENSINDE gjorde alvorlig skade på nogen hvor det er uansvarligt at beholde dem.. ville jeg ikke tvivle et sekund med at alive dem.

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.