Jer er virkelig rystet over dit indlæg. Tænk at nogle kan være sådan over for deres børn. Jeg kan godt forstå du har anmeldt hende, det havde jeg nok også gjort. Og jeg tro politiet er lidt tilbageholdende fordi det er din mor og de vil være sikre på at du har tænkt det igennem, da det kan give endnu mere splid.
Boligindskud kan søges hos kommunen, alle er berettiget til det medmindre man skylder kommunen for tidligere indskudslån. Der er ikke nogle renter i den tid man bor i boligen, når man fraflytter skal lånet betales tilbage, naturligvis, og det er først der, der løber renter på hvis du ikke kan betale det hele. Men du får tilbage i indskud ved fraflytning går direkte til kommunen og så får du en regning på det resterende.
Kommunen har anvisningspligt over en bestemt % del af lejlighederne i kommunen, og de kan relativt hurtigt finde en bolig, men det kræver jo så at man er villig til at flytte derhen hvor der bliver en ledig. Da jeg blev skilt bad jeg også kommunen om hjælp til bolig og jeg havde en lejlighed 14 dage efter jeg havde ringet.
Håber virkelig at det hele løser sig for dig.
Anmeld