tæsk af mor - hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

frkanonym

hej.

det er mig, der har skrevet indlægget. jeg kom til at oprette indlægget på min venindes bruger, da jeg sidder ved hendes computer. hende jeg bor ved indtil videre.

hvordan gør jeg sådan, så jeg kan se alle notifikationer til denne tråd, i stedet for, de er på hendes bruger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Håber du er okay, trods det hele (hvilket jeg udmærket forstår, hvis du ikke er!)

Jeg havde også meldt min mor, uden tvivl! Og jeg kan slet ikke forstå hvorfor politiet ringer til dig og spørger om du er sikker på din handling om at melde hende

Kæmpe kram... Skriv endelig privat, hvis du har brug for at snakke med en. Jeg lægger gerne ører til!

Anmeld

4. oktober 2012

B&J

Hvor er jeg ked af din mor skulle gøre det her ved dig

jeg sender dig de største krammer og tanker og håber du får en lejlighed og du kan få den hjælp og støtte til at det her....

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

Jeg havde også meldt hende.

Anmeld

4. oktober 2012

frkanonym

rikkeregnbue skriver:

Håber du er okay, trods det hele (hvilket jeg udmærket forstår, hvis du ikke er!)

Jeg havde også meldt min mor, uden tvivl! Og jeg kan slet ikke forstå hvorfor politiet ringer til dig og spørger om du er sikker på din handling om at melde hende

Kæmpe kram... Skriv endelig privat, hvis du har brug for at snakke med en. Jeg lægger gerne ører til!

jeg er faktisk okay. til trods for, jeg ikke kan ligge på venstre side af hovedet og bliver rimelig svimmel ind imellem, så går det faktisk. jeg føler, jeg har styr på det hele

de ringer og spørger, om jeg er sikker, netop fordi det er min mor. og hun kan risikere at ryge i fængsel for det, oplyste politiet..

og tusind tak

Anmeld

4. oktober 2012

frkanonym

B&J skriver:

Hvor er jeg ked af din mor skulle gøre det her ved dig

jeg sender dig de største krammer og tanker og håber du får en lejlighed og du kan få den hjælp og støtte til at det her....

tusind tak!

Anmeld

4. oktober 2012

bubba

Anonym skriver:

skilsmissen fandt sted, da min mor var min far utro med sin ungdomskæreste, som hun nu bor sammen med. så det var hendes eget valg

men nej, hun er ikke bange for at miste os børn - hun har sagt, at hvis vi ikke kan lide hendes nye kæreste, er det vores problem, og hun vil til enhver tid vælge ham frem for os.

ej.. Jamen så er hun da også selv ude om det.. Hun har godt nok en underlig prioritering.!!

Anmeld

4. oktober 2012

frkanonym

bubba skriver:

ej.. Jamen så er hun da også selv ude om det.. Hun har godt nok en underlig prioritering.!!

meget!! .. og hun har ikke kendt sin nuværende kæreste siden hun var 15 år. ellers har hun skrevet med ham i nogle måneder på facebook, set ham 3 gange i virkeligheden, og så flytter de sammen, hun tvinger mig med og så kommer den melding.. hmm

Anmeld

4. oktober 2012

Stjerneskud

Jer er virkelig rystet over dit indlæg. Tænk at nogle kan være sådan over for deres børn. Jeg kan godt forstå du har anmeldt hende, det havde jeg nok også gjort. Og jeg tro politiet er lidt tilbageholdende fordi det er din mor og de vil være sikre på at du har tænkt det igennem, da det kan give endnu mere splid.

Boligindskud kan søges hos kommunen, alle er berettiget til det medmindre man skylder kommunen for tidligere indskudslån. Der er ikke nogle renter i den tid man bor i boligen, når man fraflytter skal lånet betales tilbage, naturligvis, og det er først der, der løber renter på hvis du ikke kan betale det hele. Men du får tilbage i indskud ved fraflytning går direkte til kommunen og så får du en regning på det resterende.

Kommunen har anvisningspligt over en bestemt % del af lejlighederne i kommunen, og de kan relativt hurtigt finde en bolig, men det kræver jo så at man er villig til at flytte derhen hvor der bliver en ledig. Da jeg blev skilt bad jeg også kommunen om hjælp til bolig og jeg havde en lejlighed 14 dage efter jeg havde ringet.

Håber virkelig at det hele løser sig for dig.

Anmeld

4. oktober 2012

frkanonym

Stjerneskud skriver:

Jer er virkelig rystet over dit indlæg. Tænk at nogle kan være sådan over for deres børn. Jeg kan godt forstå du har anmeldt hende, det havde jeg nok også gjort. Og jeg tro politiet er lidt tilbageholdende fordi det er din mor og de vil være sikre på at du har tænkt det igennem, da det kan give endnu mere splid.

Boligindskud kan søges hos kommunen, alle er berettiget til det medmindre man skylder kommunen for tidligere indskudslån. Der er ikke nogle renter i den tid man bor i boligen, når man fraflytter skal lånet betales tilbage, naturligvis, og det er først der, der løber renter på hvis du ikke kan betale det hele. Men du får tilbage i indskud ved fraflytning går direkte til kommunen og så får du en regning på det resterende.

Kommunen har anvisningspligt over en bestemt % del af lejlighederne i kommunen, og de kan relativt hurtigt finde en bolig, men det kræver jo så at man er villig til at flytte derhen hvor der bliver en ledig. Da jeg blev skilt bad jeg også kommunen om hjælp til bolig og jeg havde en lejlighed 14 dage efter jeg havde ringet.

Håber virkelig at det hele løser sig for dig.

jeg kan godt forstå, du er rystet over det. det er jeg også.
men politiet sagde også, det var derfor, de har spurgt flere gange, om jeg mener, jeg vil anmelde hende.

kommunen bad mig melde mig ind i en boligforening og nævnte flere forskellige for mig, så jeg kunne fortælle dem min situation, og så ville de kontakte kommunen og hjælpe mig den vej igennem.
åh, jeg håber sådan, jeg kan få en bolig om 14 dage - men det kræver jo, noget bliver ledigt først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.