en lille update:jeg ved ikke ret meget nyt. men jeg ved, at jeg flytter sammen med en ven, så jeg ikke er alene (plus det bliver billigere) .. vi kigger på lejligheder rundt omkring i silkeborg.mhp min mor, har hun villet snakke med mig hele tiden, om "hvad der gik galt", men jeg har afvist det gang på gang, da jeg ikke ønsker at se hende i øjnene, og jeg kun kan se, at det kan blive beskyldninger på beskyldninger, hvis vi snakker sammen. dog tror jeg, hun i lørdags fik brev/opkald om, at hun er sigtet for vold, og derfor vil hun cutte kontakten. det er helt fint for mig, at hun ønsker dette. for jeg vil ikke trække anmeldelsen tilbage!derudover vil HUN pakke mine ting, og jeg må ikke selv gøre det, og ej heller komme og hente tøj o.lignende - og det irriterer mig. for jeg tænker, hun med garanti stjæler et eller andet fra mig, ligeledes som hun har stjålet en af mine computere. og at hun skal gå og rode i mine ting, hænger mig langt ud af halsen. men der har politiet sagt, at de tager med ud til hende, hvis ikke hun tager sig sammen og lader mig få mine ting, uden hun skal rode i dem.det der irriterer mig mest, er at jeg nok på et eller andet plan "mister" mine to søskende. jeg bor pt ved min søster, og vi har det rigtig sjovt sammen, men når jeg ikke kommer til jul, nytår og andre familiebegivenheder, så glider vi nok mere og mere ud, også mine to elskede nevøer, som betyder SÅ meget for mig. det samme med min bror - han er VIRKELIG mordreng, og holder sig mest til hende.min fars side af familien har aldrig rigtig holdt familie tamtam, hvilket min mors side af familien har - og den side af familien har jeg tydeligvis mistet. min ene moster har lukket fuldstændig af, selvom hun ringede på dagen, hvor det skete og hjalp mig, da hun har arbejdet indenfor retten og ved meget om det. men hun nærmest "sviner" mig til nu. så hele min mors side af familien, som er den største, har jeg mistet, pga det. min fars side af familien, har jeg kun ham og mine bedsteforældre, samt min halv søster, som jeg sjældent snakker med..
Anmeld