tæsk af mor - hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Lone Jakobsen

ja du kan tro jeg havde meldt hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

aarhusmor

Hvor er det flot du har taget sagen i egen hånd. Selvfølgelig skal hun anmeldes. Hun behandler dig jo slet ikke som en mor. En mor skal passe på en.

Faktisk lyder det som om du har været udsat for noget længere end det her, men det er en antagelse, ud fra hvad du skriver, om at hun løj overfor dig, fjernede dig fra dit nærmiljø, prøver at spærre dig inde. Hvor gammel er din bror? Hvis han er yngre end dig, ville jeg tage en snak med kommunen igen og fortælle det hele, så der kan blive lavet en §50 undersøgelse, så han kan komme væk derfra.

Jeg vil tro du har mulighed for at bo på et krisecenter midlertidigt og måske kan de hjælpe dig med at lægge planer for fremtiden

Anmeld

8. oktober 2012

frkanonym

Isabella_mor skriver:

Er jeg den eneste der syntes at moderen, i denne skrækkelige oplevelse som pigen har haft, er psykopat..!! 

- Til ts. godt at du har nogle omkring dig der kan hjælpe dig videre.. man vælger desværre ikke altid sine forældre, og din mor er måske mor af titel til dig, men hun er ikke en mor FOR dig.. så godt du kommer væk fra hende... 

du er heldigvis 18 år og du er heldigvis gammel nok til at kunne bo for dig selv og være dig selv. du skal ikke lade dig tryne af din mor..

det er selvfølgelig rigtig svært at stå i din situation og det at det er DIN MOR der er så ondskabsfuld (ikke bare alm ondskab men virkelig DÆMONISK ondskabsfuld) må være rigtig svært for dig som værende barn af denne forfærdelige kvinde. hvor må du have haft en hård barnddom.. 

Jeg håber for dig at du kommer igennem hele resten af dit liv uden at være blevet traumatiseret.. 

Der må findes nogle steder du kan henvende dig og få hjælp ganske gratis. fordi at det er heller ikke let at vokse op med og det er sværer at leve med efterfølgende... 

så det er måske en rigtig god idé hvis du søger noget hjælp ALLEREDE nu, så du kan få talt om dine problemer og få fundet frem til nogle grunde og evt også noget der kan give dig en afklaring i form af terapi osv. så du ikke ligepludselig står ligesom mange andre har gjort.. og være blevet mor f.eks. og så¨krakerere hele ens verden fordi at man selv føler så meget kærlighed for det barn man lige har fået. og så føler man først det kæmpe svigt man har været udsat for, og begynder at tvivle på sine egne evner som mor, og bliver måske i værste fald bange for sig selv og bange for at man kan komme til at blive som sin egen mor.. 

så det vil være en rigtig handy ting for dig hvis du ikke allerede går til noget terapi. du har levet med en psykopat hele dit liv. din mor har måske aldrig elsket dig og hun kommer heller aldrig til det, bare det at hun vil vælge sin kæreste over sine børn, viser også bare at hendes følelser for hendes børn ikke eksistere og hvis de gør, så er det i en meget mild grad.. 

jeg er selv vokset op med en mor der ikke har elsket mig, og jeg har da også oplevet vold (dog ikke som dig) efter jeg fik min søn, har jeg oplevet at tvivle på mig selv, blive enormt ked af det, jeg har følt mig enormt svigtet og en masse andre følelser som kommer i den forbindelse.. 

jeg skulle have været i terapi for længe siden. fordi mit selvværd er nok et af de laveste. og jeg VED at hvis jeg havde fået hjælp tidligere, så havde jeg også haft det så meget bedre med at blive mor. 

og jeg elsker min søn højere end livet selv. jeg vil aldrig vælge nogen eller noget der skulle komme før min søn..

jeg syntes din mor ud fra det du fortæller, at hun er en psykopat.. 

jeg håber du klarer skærene... KÆMPE MANGE KÆMPE KRAM 

jeg har også overvejet at søge en form for hjælp allerede nu. for jeg har ikke lyst til, hvis jeg skal bo alene og pludselig få angst eller lignende..

er ked af at høre, du har oplevet det, du har :/ .. det er aldrig sjovt, sådan noget!

og mange tusind tak

Anmeld

8. oktober 2012

frkanonym

aarhusmor skriver:

Hvor er det flot du har taget sagen i egen hånd. Selvfølgelig skal hun anmeldes. Hun behandler dig jo slet ikke som en mor. En mor skal passe på en.

Faktisk lyder det som om du har været udsat for noget længere end det her, men det er en antagelse, ud fra hvad du skriver, om at hun løj overfor dig, fjernede dig fra dit nærmiljø, prøver at spærre dig inde. Hvor gammel er din bror? Hvis han er yngre end dig, ville jeg tage en snak med kommunen igen og fortælle det hele, så der kan blive lavet en §50 undersøgelse, så han kan komme væk derfra.

Jeg vil tro du har mulighed for at bo på et krisecenter midlertidigt og måske kan de hjælpe dig med at lægge planer for fremtiden

hun er også blevet anmeldt. og i torsdags fik hun en sigtelse

hvad mener du med "udsat for noget længere end det her" ?

min bror er 21, så det er der kke brug for.

men lige pt bor jeg ved min søster, som netop bor i den by, hvor jeg har boet i 17 år af mit liv, så har mit nærmiljø her.

Anmeld

8. oktober 2012

aarhusmor

frkanonym skriver:

hun er også blevet anmeldt. og i torsdags fik hun en sigtelse

hvad mener du med "udsat for noget længere end det her" ?

min bror er 21, så det er der kke brug for.

men lige pt bor jeg ved min søster, som netop bor i den by, hvor jeg har boet i 17 år af mit liv, så har mit nærmiljø her.

Lige en rettelse, jeg ved jo kun hvad du skriver og så ikke at løgnene først var begyndt i forbindelse med skilsmissen.

Anmeld

29. oktober 2012

frkanonym

en lille update:jeg ved ikke ret meget nyt. men jeg ved, at jeg flytter sammen med en ven, så jeg ikke er alene (plus det bliver billigere) .. vi kigger på lejligheder rundt omkring i silkeborg.mhp min mor, har hun villet snakke med mig hele tiden, om "hvad der gik galt", men jeg har afvist det gang på gang, da jeg ikke ønsker at se hende i øjnene, og jeg kun kan se, at det kan blive beskyldninger på beskyldninger, hvis vi snakker sammen. dog tror jeg, hun i lørdags fik brev/opkald om, at hun er sigtet for vold, og derfor vil hun cutte kontakten. det er helt fint for mig, at hun ønsker dette. for jeg vil ikke trække anmeldelsen tilbage!derudover vil HUN pakke mine ting, og jeg må ikke selv gøre det, og ej heller komme og hente tøj o.lignende - og det irriterer mig. for jeg tænker, hun med garanti stjæler et eller andet fra mig, ligeledes som hun har stjålet en af mine computere. og at hun skal gå og rode i mine ting, hænger mig langt ud af halsen. men der har politiet sagt, at de tager med ud til hende, hvis ikke hun tager sig sammen og lader mig få mine ting, uden hun skal rode i dem.det der irriterer mig mest, er at jeg nok på et eller andet plan "mister" mine to søskende. jeg bor pt ved min søster, og vi har det rigtig sjovt sammen, men når jeg ikke kommer til jul, nytår og andre familiebegivenheder, så glider vi nok mere og mere ud, også mine to elskede nevøer, som betyder SÅ meget for mig. det samme med min bror - han er VIRKELIG mordreng, og holder sig mest til hende.min fars side af familien har aldrig rigtig holdt familie tamtam, hvilket min mors side af familien har - og den side af familien har jeg tydeligvis mistet. min ene moster har lukket fuldstændig af, selvom hun ringede på dagen, hvor det skete og hjalp mig, da hun har arbejdet indenfor retten og ved meget om det. men hun nærmest "sviner" mig til nu. så hele min mors side af familien, som er den største, har jeg mistet, pga det. min fars side af familien, har jeg kun ham og mine bedsteforældre, samt min halv søster, som jeg sjældent snakker med..

Anmeld

29. oktober 2012

MortilElias2010

frkanonym skriver:

en lille update:jeg ved ikke ret meget nyt. men jeg ved, at jeg flytter sammen med en ven, så jeg ikke er alene (plus det bliver billigere) .. vi kigger på lejligheder rundt omkring i silkeborg.mhp min mor, har hun villet snakke med mig hele tiden, om "hvad der gik galt", men jeg har afvist det gang på gang, da jeg ikke ønsker at se hende i øjnene, og jeg kun kan se, at det kan blive beskyldninger på beskyldninger, hvis vi snakker sammen. dog tror jeg, hun i lørdags fik brev/opkald om, at hun er sigtet for vold, og derfor vil hun cutte kontakten. det er helt fint for mig, at hun ønsker dette. for jeg vil ikke trække anmeldelsen tilbage!derudover vil HUN pakke mine ting, og jeg må ikke selv gøre det, og ej heller komme og hente tøj o.lignende - og det irriterer mig. for jeg tænker, hun med garanti stjæler et eller andet fra mig, ligeledes som hun har stjålet en af mine computere. og at hun skal gå og rode i mine ting, hænger mig langt ud af halsen. men der har politiet sagt, at de tager med ud til hende, hvis ikke hun tager sig sammen og lader mig få mine ting, uden hun skal rode i dem.det der irriterer mig mest, er at jeg nok på et eller andet plan "mister" mine to søskende. jeg bor pt ved min søster, og vi har det rigtig sjovt sammen, men når jeg ikke kommer til jul, nytår og andre familiebegivenheder, så glider vi nok mere og mere ud, også mine to elskede nevøer, som betyder SÅ meget for mig. det samme med min bror - han er VIRKELIG mordreng, og holder sig mest til hende.min fars side af familien har aldrig rigtig holdt familie tamtam, hvilket min mors side af familien har - og den side af familien har jeg tydeligvis mistet. min ene moster har lukket fuldstændig af, selvom hun ringede på dagen, hvor det skete og hjalp mig, da hun har arbejdet indenfor retten og ved meget om det. men hun nærmest "sviner" mig til nu. så hele min mors side af familien, som er den største, har jeg mistet, pga det. min fars side af familien, har jeg kun ham og mine bedsteforældre, samt min halv søster, som jeg sjældent snakker med..

Savnet bliver svært, men du har valgt fra for at vælge til! Det kræver styrke og du vil blive beriget med et meget mere trygt liv uden hende og dem der har valgt dig fra.

Prøv at kontakte dialog mod vold - www.dialogmodvold.dk - de har afdeling i Aarhus. Der kan pårørende, børn, voksne der udøver vold samt de der er blevet udøvet vold på få hjælp og det er gratis! 

Anmeld

29. oktober 2012

frkanonym

MortilElias2010 skriver:

Savnet bliver svært, men du har valgt fra for at vælge til! Det kræver styrke og du vil blive beriget med et meget mere trygt liv uden hende og dem der har valgt dig fra.

Prøv at kontakte dialog mod vold - www.dialogmodvold.dk - de har afdeling i Aarhus. Der kan pårørende, børn, voksne der udøver vold samt de der er blevet udøvet vold på få hjælp og det er gratis! 

mange tak for hjælpen, vil prøve at gå id og kigge på det nu.

Anmeld

29. oktober 2012

MortilElias2010

frkanonym skriver:

mange tak for hjælpen, vil prøve at gå id og kigge på det nu.

Det var såre lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.